۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
بدهی ۱۳۰۰ واحد تولیدی و کارگاهی زنجان به سازمان تأمین اجتماعی تقسیط شد
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان:

بدهی ۱۳۰۰ واحد تولیدی و کارگاهی زنجان به سازمان تأمین اجتماعی تقسیط شد

زنجان- عزیزخانی، مدیرکل تأمین اجتماعی زنجان گفت: بدهی یک هزار و ۳۲۷ واحد تولیدی و کارگاهی استان به سازمان تأمین اجتماعی در راستای حمایت از تولید تقسیط شده است.

محمود عزیز خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، به افزایش ۲.۶ درصدی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: تعداد دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری هم با توجه به افزایش هزینه‌های اداره واحدهای اقتصادی در آغاز سال‌جاری افزایش ۲.۶ درصدی نسبت مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی اظهار کرد: بدهی یک هزار و ۳۲۷ واحد تولیدی و کارگاهی استان به سازمان تأمین اجتماعی در راستای حمایت از تولید تقسیط شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی زنجان ،از اجرایی شدن و پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان از اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین نیز همزمان با حقوق اردیبهشت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت خواهد شد.

عزیزخانی تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به مصوبه هیئت وزیران میزان مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۴۰۱ برقرار شده است.

وی گفت: برای کمک به معیشت بازنشستگان، در سال‌جاری کمک‌های جنبی مستمری‌بگیران افزایش بسیار خوبی دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی زنجان تاکید کرد: در سال گذشته در استان تعداد ۲۱۰۰ فقره وام ۱۲ میلیون تومانی جمعاً به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است و برای سال ۱۴۰۲ نیز فرآیند پرداخت وام طی روزهای آینده تکمیل می‌شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha