۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
موضوع توسعه دولت الکترونیک در حوزه برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها بررسی شد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

موضوع توسعه دولت الکترونیک در حوزه برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها بررسی شد

عضو کمیسیون صنایع مجلس، گفت: موضوع توسعه دولت الکترونیک در حوزه برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها به ویژه در موضوعات مرتبط با قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد و املاک در نشست کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش بازار، حجت اله فیروزی در تشریح نشست امروز(دوشنبه۱۸ اردیبهشت ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز موادی از لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۳) با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان توانیر، قوه قضائیه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی بررسی شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست نظر دستگاه‌های مختلف درباره مواد ارجاعی از این لایحه به کمیسیون موردبررسی قرار گرفت و کمیته‌ای با مسئولیت اینجانب جهت تعیین تکلیف این مواد تشکیل شد.

وی در تشریح مواد ارجاعی لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۳)، توضیح داد: یکی از موضوعات مطرح شده درباره توسعه فیبر نوری و زیرساخت‌های حوزه ارتباطات بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات بررسی در این جلسه، توسعه دولت الکترونیک در حوزه برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها به ویژه در موضوعات مرتبط با قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد و املاک بود به این معناکه مزایده اموال از طریق سامانه ستاد انجام شود که نمایندگان قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد نظرات خود را در این زمینه طرح کردند.

عضو کمیسیو ن صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بررسی موضوع بازتخصیص آب صنایع و شهرک‌های صنعتی نیز از دیگر مواد بررسی شده بود که مسئولان وزارت نیرو به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و مقرر شد در جلسات آینده این موضوع بررسی شد.

کد خبر: ۲۱۹٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha