۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
خرید فلوکی و ارز PEPE در پینگی: هیجان ترید میم کوین های ترند

خرید فلوکی و ارز PEPE در پینگی: هیجان ترید میم کوین های ترند

میم‌ها از جمله موضوعات داغ و پر طرفدار این روزهای اینترنت هستند، پس جای تعجب نیست که پای آن‌ها به صنعت کریپتو باز شده است.

به گزارش بازار، میم‌ها از جمله موضوعات داغ و پر طرفدار این روزهای اینترنت هستند، پس جای تعجب نیست که پای آن‌ها به صنعت کریپتو باز شده است. علیرغم اینکه ارزها و پروژه‌های کریپتو روی توسعه و ارائه راه حل مالی متمرکز هستند، میم کوین‌ها روی افزایش قیمت سریع و انفجاری با عرضه در گردش بالا تمرکز دارند. افزایش ارزش میم کوین‌ها نظیر دوج کوین شیبا و فلوکی اینو و PEPE بیشتر بر اثر خبرهای منتشر شده، محبوبیت و طرفداری افراد مشهور از آن ها شکل می‌گیرد.

ارز فلوکی اینو و ارز PEPE در صرافی پینگی لیست شدند. برای خرید و فروش این میم کوین‌های پر نوسان در پینگی ثبت نام کنید. 

معرفی ارز PEPE و فلوکی اینو

فلوکی اینو Floki Inu یک توکن ERC-۲۰ مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. نماد این میم کوین از سگ ایلان ماسک (شیبا اینو)، الهام گرفته است. با این حال، وایت پیپر آن نشان می‌دهد که روند آن به‌صورت جداگانه از شیبا اینو پیش می‌رود.

ارز دیجیتال فلوکی از زمان آغاز به کار خود عملکرد ثابتی از خود نشان داده است. از دسامبر ۲۰۲۱، مارکت کپ آن تا فوریه ۲۰۲۳ به ۹۴۶,۰۶۸,۹۷۳ میلیارد دلار رسیده است. این رقم برای یک ارز دیجیتال جدید که به بازار عرضه شده، بسیار قابل توجه است. در زمان انتشار این مقاله این رمز ارز با توجه به اخبار لیست شدن در صرافی های ارز دیجیتال خارجی نظیر بایننس رشد قابل توجهی کرده و معامله گران زیادی در حال خرید و فروش این ارز هستند.

این پروژه هم روی بلاک چین اتریوم و هم روی بایننس اسمارت چین (BSC) اجرا می شود. این میم کون با اهداف مورد نظر خود قصد دارد با استفاده از جامعه گسترده به نام “فلوکی وایکینگ‌ها” به آن‌ها دست یابد. یک جامعه قوی همچنین می‌تواند دارایی قدرتمند یک پروژه موفق باشد.

کاربردهای ارز FLOKI

  1. متاورس گیمینگ Valhalla
  2.  بازار NFT فولکی اینو با نام FlokiPlace
  3. پلتفرم آموزشی تولیدمحتوا Floki Inuversity

ارز  PEPE که در اواسط آوریل ۲۰۲۳ راه اندازی شد، یکی از برترین میم‌کوین‌های بازار پس از دوج کوین و شیبا اینو است. میم کوین‌، ارز دیجیتال بر پایه میم اینترنتی است که معمولا از سوی افراد مشهوری چون ایلان ماسک در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند. توکن پپه یک میم کوین دیگر است که هیچ ارزش و کاربرد واقعی ندارد. این میم کوین نیز همانند سایر مم کوین‌ها با هدف سرگرمی و افزایش قیمت نجومی لحظه‌ای وارد بازار شده است. ارز پپه PEPE بسیار شبیه به شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin) است، اما تنها تفاوت این است که نماد توکن‌های شیبا و سگ است و نماد PEPE قورباغه است.

مزایای میم کوین PEPE

ارز PEPE بر اساس میم قورباغه کارتونی پپه، شخصیتی با سابقه طولانی و بحث برانگیز، یک پیشنهاد منحصر به فرد را در بازار میم‌کوین‌ها ارائه می‌دهد. تعهد پروژه به احترام به این شخصیت، آن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند و جذابیت آن را در جامعه کریپتو تقویت می‌کند.

ارز PEPE چیست و چه مزایایی دارد، خرید PEPE

سیستم توزیع مجدد یکی دیگر از مزایای ارز PEPE است؛ زیرا به استیکرهای بلندمدت پاداش می‌دهد و کاربران را تشویق می‌کند تا توکن را برای مدت طولانی‌تری نگه دارند. هدف این پروژه، ارتقای پاداش دارندگان و افزایش شانس موفقیت بلندمدت است.

مکانیسم سوزاندن توکن‌های پپه PEPE ماهیت متمایز آن را بیشتر برجسته می‌کند و هدف آن حفظ کمبود در بازار است. در نهایت، سیاست عدم دریافت مالیات، PEPE را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند. با عدم تحمیل کارمزد تراکنش، پروژه می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و پایگاه کاربران خود را گسترش دهد.

چطور ارز فلوکی و PEPE را در پینگی بخریم؟

اگر علاقه مند به خرید فلوکی و ارز PEPE هستید، می‌توانید به صرافی پینگی مراجعه کنید. پینگی یک صرافی محبوب ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، فروش و ارزهای دیجیتال مختلف را می‌دهد و به تازگی فلوکی و PEPE به لیست ارزهای آن اضافه شده است.

فروش و خرید ارزهای فلوکی و PEPE در صرافی پینگی

  1. در پینگی ثبت نام کنید
  2. فرآیند احراز هویت را با ارائه مدارک شناسایی تکمیل کنید
  3. با استفاده از کارت بانکی، حساب خود را به صورت ریالی شارژ کنید
  4. به بخش خرید و فروش سریع مراجعه و فلوکی و یا ارز PEPE را انتخاب کنید
  5. حداقل مبلغ خرید و فروش در پینگی برای هر ارز دیجیتال ۱۰۰ هزار تومان است. به اندازه دلخواه سفارش گذاری و خرید خود را تکمیل کنید.

ریسک های خرید و فروش ارزهای فلوکی و PEPE

مانند هر سرمایه‌گذاری، خرید و فروش کوین های فلوکی و PEPE نیز ریسک ها و خطراتی به همراه دارد. این خطرات عبارتند از:

نوسانات بازار: قیمت فلوکی و PEPE نوسانات بالایی دارد.
خطرات امنیتی: خطرات امنیتی مرتبط با ذخیره ارزهای دیجیتال وجود دارد.
تغییرات نظارتی: تغییرات در مقررات می‌تواند بر ارزش فلوکی و PEPE تأثیر بگذارد.
نرخ پذیرش: نرخ پذیرش ارز فلوکی و PEPE می‌تواند بر ارزش آنها تأثیر بگذارد.
ضروری است که این ریسک ها را قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری به دقت سنجید.

چطور فلوکی و PEPE خریداری شده را نگهداری کنم؟

برای نگهداری FLOKI و PEPE، به یک کیف پول دیجیتال ایمن نیاز دارید. انتخاب های مختلفی از جمله کیف پول سخت افزاری، کیف پول نرم افزاری و کیف پول کاغذی موجود است.

انواع کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول های سخت افزاری دستگاه های فیزیکی هستند که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند و آنها را به امن ترین گزینه موجود تبدیل می‌کنند. کیف پول های نرم افزاری کیف پول های دیجیتالی هستند که از طریق کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی هستند. کیف پول های کاغذی اسناد چاپی هستند که حاوی کلیدهای خصوصی شما هستند.

انتخاب یک کیف پول معتبر و ایمن و پیروی از بهترین روش ها برای ایمن نگه داشتن ارزهای دیجیتال خود، مانند استفاده از تایید دو مرحله ای و حفاظت از کلیدهای خصوصی، ضروری است.

بهترین کیف پول برای نگهداری فلوکی و PEPE

  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو (Ledger Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری سیف پل (SafePal Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (Metamask Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)

نکاتی برای سرمایه گذاری در Floki و ارز PEPE

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در فلوکی و ارز PEPE هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می‌کند.

تحقیقات کافی انجام دهید: در مورد تاریخچه و پتانسیل کوین فلوکی و ارز PEPE و همچنین بازار کلی ارزهای دیجیتال تحقیق کنید.
سبد خود را متنوع کنید: تمام پول خود را روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری نکنید. تنوع کافی در سبد خود را برای به حداقل رساندن ریسک در نظر بگیرید.
از مبالغ کم شروع کنید: با یک سرمایه گذاری کوچک شروع کنید تا آب را آزمایش کنید و قبل از سرمایه گذاری مبالغ بزرگتر، بازار را احساس کنید.
احساسات را کنترل کنید: بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند احساسی و بی‌ثبات باشد، بنابراین ضروری است که تصمیمات منطقی بگیرید.
از یک کیف پول دیجیتال ایمن استفاده کنید: از یک کیف پول دیجیتال ایمن برای ذخیره و نگهداری فلوکی اینو و ارز PEPE خود استفاده کنید و از تایید دو مرحله ای برای محافظت از کیف پول خود استفاده کنید.

مقایسه ارز پپه و فلوکی اینو

محبوبیت ارز دیجیتال پپه، میم این قورباغه به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد. در آن سال‌های میم‌های اینترنتی به اوج خود رسیده‌ بودند و باعث شد مت فیوری (Matt Furei)، میم قورباغه‌ای را ایجاد کند.جالب است بدانید که لوگوی خیلی از میم‌های بازار، عکس پپه است. چچه هیچ ارتباطی با سازنده این میم اینترنتی ندارد و تنها از شکل و تصویر آن الهام گرفته است.در ابتدای راه ارز پپه توانست در صرافی یونی سواپ لیست شود و حجم معاملات آن به ۳۰ میلیون دلار رسید. 

ارز دیجیتال پپه بیشتر در زمینه تبلیغات استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد که کاربرد واقعی دیگری ندارد. روند حرکت آن بیشتر شبیه طرح "پامپ و دامپ" است. هدف اصلی این رمز ارز جدید ان است که خود را به عنوان "پادشاه میم‌کوین‌های بازار" معرفی کند و میم‌های دیگر مانند شیبا اینو و دوج کوین را از بازار خارج کند. 

فلوکی می‌خواهد با ترکیب میم‌ها با ابزارهای کاربردی، خود را از سایر میم کوین‌ها متمایز کند. چشم انداز بلندمدت این تیم ایجاد یک اکوسیستم مستقل و غیرمتمرکز از جمله مشارکت‌های استراتژیک، ایجاد ابزارهای کاربردی روی خود توکن و توسعه موارد استفاده برای نام تجاری Floki از طریق NFT ها، بازی‌ها و پروژه‌های دیفای است.

محصول اصلی آن بازی متاورس  به نام Valhalla است. Valhalla یک بازی متاورس برای کسب درآمد است، جایی که می‌توانید در ازای نبرد و تجارت پاداش کسب کنید یا توکن‌های متاورس را به‌دست آورید. این تیم قصد دارد ابزار موفقی را از بازی‌هایی مانند پوکمون و اسکایریم بگیرد و آن‌ها را در بازی Valhalla استفاده کند. فلوکی اینو سعی دارد مسیری را دنبال کند که توسط بازی‌هایی مانند اکسی اینفینیتی  (AXS)ساخته شده است که بازی و کسب درآمد در بلاک چین را از طریق بازی‌ها رایج کرده است.
خرید فلوکی و ارز PEPE در پینگی می‌تواند یک فرصت هیجان انگیز و سودآور باشد. با این حال، انجام تحقیقات، سنجش خطرات و مزایا، و تصمیم گیری آگاهانه برای سرمایه گذاری ضروری است. با رعایت نکات گفته شده در این مقاله می‌توانید از سرمایه گذاری و خرید فلوکی و ارز PEPE نهایت استفاده را ببرید.

کد خبر: ۲۱۹٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha