۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
رونق کشت گلخانه‌ای و سرمایه‌گذاری اولویت‌های کشاورزی استان سمنان هستند
استاندار سمنان:

رونق کشت گلخانه‌ای و سرمایه‌گذاری اولویت‌های کشاورزی استان سمنان هستند

سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی استان، گفت: در سال‌های اخیر رونق کشت گلخانه‌ای، کم آب‌بر و جذب سرمایه‌گذار اولویت‌های کشاورزی استان بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه رونق کشت گلخانه‌ای یک اولویت در استان است، بیان کرد: رونق کشت گلخانه‌ای و بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی با تکیه بر سامانه‌های نوین آبیاری جزو هشت اولویت توسعه اقتصادی در استان سمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح استان سمنان تسهیلات خوبی برای رونق کشت گلخانه‌ای اعطا شده است، بیان کرد: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی مختلف در حد توان و در چهارچوب قانونی برای تحقق اولویت‌های ما تلاش می کنند و امیدواریم بتوانیم شاهد اتفاقات بهتری در زمینه کشاورزی استان باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه ورود فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شتاب گرفته است، تاکید کرد: نزدیکی به تهران، اقلیم ویژه، باغات و کشاورزی نوین و ... سبب شده تا استان در زمره جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی باشد.

آشناگر به تجاربی مانند پسته دامغان نیز اشاره کرد و تاکید داشت: پیگیری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اولویت‌های توسعه‌ای به‌صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

کد خبر: ۲۱٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha