۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
ضرورت اقدام عاجل دولت برای رفع تورم و مشکلات معیشتی مردم
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تاکید کرد

ضرورت اقدام عاجل دولت برای رفع تورم و مشکلات معیشتی مردم

نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس خواستار اقدام عاجل دولت برای رفع تورم و مشکلات معیشتی مردم شد.

به گزارش بازار، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: در عین حال که از اقدامات زیرساختی شما در عرصه انرژی، فروش نفت، دیپلماسی قوی، تولید و اشتغال تشکر و قدردانی می‌کنیم، باید عنوان کرد دیگران نمی‌توانند ادعا کنند سال‌های قبل چنین بوده چرا که ۸ سال رکود را تجربه کرده‌اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: از شما می‌خواهیم این اقدامات منجر به رفع تبعیض شده و تأثیرش در معیشت مردم احساس شود زیرا اکنون مردم آن را حس نمی‌کنند؛ بنابراین پیشرفت باید با عدالت قرین شود. امروز قیمت مرغ و مایحتاج عمومی وضع مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: امروزه وقتی در مجامعی حاضر می‌شویم مردم انتظار دارند اقدام عاجلی برای تورم و معیشتشان صورت گیرد و همواره از ما در این رابطه سوال می‌کنند.

نقدعلی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات طرح رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: باید مشکلات برطرف شود تا رضایت این قشر از جامعه حاصل شود؛ وقتی در جمع معلمان خرید خدمت حاضر می‌شویم شاهد وجود استعدادهای برتر هستیم، لذا موضوع استخدام آنها باید مورد پیگیری قرار گیرد؛ همچنین موضوع افزایش ۲۰ درصدی برای خدمت‌گذاران و فوق العاده ویژه برای این افراد اعمال نشده که باید پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو خاطر نشان کرد: مقایسه بین اعتبارات آبی استان اصفهان با دیگر استان‌ها داشته باشید؛ چندی پیش برای چالش آبی جلسه‌ای با حضور معاون اول بود که دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این رابطه اختصاص یافت اما طرح‌های احیای زاینده‌رود همچنان روی کاغذ مانده و بخشی از آنها اجرایی شده و مردم اصفهان در این راستا انتظار دارند که به آنها توجه شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha