۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
وزارت آموزش و پرورش آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را بسیار ضعیف تدوین کرد
نماینده مردم شاهرود در مجلس:

وزارت آموزش و پرورش آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را بسیار ضعیف تدوین کرد

خانی، نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش آئین نامه اجرایی نظام رتبه بندی فرهنگیان را بسیار ضعیف تدوین کرد.

به گزارش بازار، علی اصغر خانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص نظام رتبه بندی، اظهار کرد: مجلس یازدهم آنچه که وظیفه خود می دانست برای رتبه بندی فرهنگیان انجام داد و این کار را نیز با قدرت و محکم برای خانواده بزرگ فرهنگیان تصویب کرد.

وی افزود: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش آئین نامه اجرایی نظام رتبه بندی فرهنگیان را بسیار ضعیف تدوین کرد و اشکال این کار نیز به دلیل این بوده که افرادی این موضوع را انجام دادند که با کلاس درس و مدرسه بیگانه بودند لذا سرپرست وزارت آموزش و پرورش ورود جدی برای تدوین آئین نامه جدید داشته باشند که مشکل این قشر عزیز برطرف شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس خطاب به سرپرست وزیر جهاد کشاورزی، گفت: بارها اعلام کرده ام که چندین سال است به دلیل سرمازدگی میوه های سردرختی شهرستان شاهرود کشاورزان عزیز آسیب می بینند ضمن اینکه وزارت کشاورزی باید برای حل این موضوع ورود جدی داشته باشد و همچنین در کنار کشاورزان بماند البته ناگفته نماند که بیمه درختان انگور نیز بسیار پایین بوده است و همچنین خرما هم که کل منطقه سرکویر را دچار سرمازدگی کرده است با مشکل بیمه مواجه شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha