۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزایش یافت
مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزایش یافت

ایلام- مدیر فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: با رایزنی‌های مسئولان استان دو پرواز به برنامه‌های این فرودگاه در مسیر ایلام به تهران افزوده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، محمد جواد یگانه اظهار داشت: باتوجه به موافقت سازمان هواپیمایی کشور پرواز قشم ایر (وابسته به وزارت نفت) به خطوط هوایی ایلام به تهران افزوده شد.

وی با بیان اینکه این شرکت اولین پرواز خود را از روز چهارشنبه هفته جاری در ایلام آغاز می‌کند افزود: پرواز قشم ایر ۲ بار در هفته و در روزهای شنبه و چهارشنبه و چهار سورتی در هفته خواهد بود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به اینکه در طول هفته در مجموع ۳۵ پرواز (نشست و برخاست) در این فرودگاه انجام می‌شود ادامه داد: در حال رایزنی برای افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان هستیم.

یگانه در ادامه به پیشرفت ۹۷ درصدی ترمینال جدید فرودگاه ایلام اشاره کرد و یادآور شد: با تکمیل فاز اول پروژه محوطه سازی این ترمینال به بهره برداری می‌رسد.

وی اعلام کرد: ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام در مساحت ۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان در حال احداث است.

یگانه مطرح کرد: در سال گذشته یک هزار و ۹۹۵ پرواز در این فرودگاه انجام شده و بیش از ۱۵۰ هزار مسافر و یکهزار و ۲۰۰ تن بار نیز جا به جا شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha