۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
گروه ماشین سازی تبریز قطب مهم صنعتی کشور است
در بازدید از کارخانه ماشین سازی تبریز عنوان شد؛

گروه ماشین سازی تبریز قطب مهم صنعتی کشور است

تبریز- مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی گفت: گروه ماشین سازی تبریز قطب مهم صنعتی کشور و استان آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرگزاری بازار، سید ضیا الدین شجاعی برهان، مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز به همراه سید محسن دلبری مدیرکل امور استان‌های این وزارتخانه از کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید کردند.

شجاعی برهان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: بنا به درخواست و تاکید استاندار آذربایجان شرقی امروز بازدیدی از کارخانه ماشین سازی تبریز داشتیم.

وی افزود: کارخانه ماشین سازی تبریز، عزت و آبروی این منطقه است. همواره این کارخانه دارای آوازه در سطح جهان بوده است و مردم تبریز دارای تعصب و غیرت ویژه ای بر روی این کارخانه هستند.

وی افزود: متأسفانه در مقطعی این کارخانه دچار مشکلاتی شد که دغدغه جدی و اساسی برای کارمندانش به وجود آمد و همه نگران شدند که چرا ماشین سازی به عنوان یک قطب مهم صنعتی با مشکلات مالی و عدم پرداخت حقوق رو به رو شده است.

شجاعی برهان مطرح کرد: از وقتی این مجموعه به صندوق بازنشستگان فولاد بازگشت، تحولات و جهش‌های بسیار خوبی صورت گرفت و در راستای شعار جوانگرایی فرج زاده مدیرعامل جوان و خلاقی برای مجموعه منصوب شد که منشأ تحولات بزرگی است.

وی افزود: پرداخت به روز حقوق و مزایا، افزایش ۱۹۰ درصدی فروش، افزایش ۵۳ درصدی تولید و کاهش ۵۴ درصدی زیان و تمام بدهی این مجموعه به بانک‌ها پرداخت شده و فاقد بدهی به سیستم بانکی است.

وی مطرح کرد: اکنون آرامش به این مجموعه برگشته و در راستای شعار سال اقداماتی صورت گرفته که قابل تقدیر است و امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر متولیان امر این کارخانه به نقطه اوج بهره مندی از توانمندی‌های خود برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استاندار این استان هم در دیدار امروز از عملکرد صندوق فولاد و تیم مدیریتی ماشین سازی ابراز رضایت کردند.

کد خبر: ۲۱٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha