۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
تحلیل وبررسی قیمت های مدل های مختلف تیشرت مردانه

تحلیل وبررسی قیمت های مدل های مختلف تیشرت مردانه

متأسفانه بعضی افراد عادت دارند مقایسه قیمت را بعد از خرید انجام می‌دهند.

به گزارش بازار، متأسفانه بعضی افراد عادت  دارند مقایسه قیمت را بعد از خرید انجام می‌دهند .از اینکه چرا کالایی را با این  قیمت خریداری و درنهایت  ضرر کردند، افسوس می‌خورند. یا اینکه یک روز را به‌طور کامل برای قیمت گرفتن تی‌شرت از این مغازه به آن مغازه وقت می‌گذارند.

 درنهایت هم موفق به خرید لباسی باقیمت مناسب نمی‌شوند. بعد از  تحلیل وبررسی قیمت های مدل های مختلف تیشرت مردانه، فروشگاهی را با ارائه قیمت‌های مناسب با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها در سال جدید به شما معرفی می‌کنیم.

تحلیل و بررسی قیمت‌های مدل‌های مختلف تیشرت مردانه

ازآن‌جایی‌ که روزهای پایانی سال روزهای شلوغ و پرمشغله‌ای هستند، خرید اینترنتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. فروشگاه‌های اینترنتی با در نظر گرفتن تخفیف‌های مناسبتی و تنوع در رنگ و مدل محصولاتشان سعی می‌کنند جایگاهشان را بین مردم تثبیت کنند.

شما می­توانید با یک مقایسه ساده قیمت، محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. نکته قابل ‌توجه دیگر اینکه به بازه زمانی ارسال محصول دقت کنید تا ماه جدید را با لباس نو آغاز کنید.

قیمت تیشرت ساده

تیشرت ساده یکی از پرطرفدارترین تیشرت‌ها بین آقایان برای تکمیل هر استایلشان است. قیمت این مدل به دلیل ساده بودنش مناسب‌تر از سایر تیشرت‌هاست. با این‌حال بازهم بعد از جست‌وجو قیمت متوجه قیمت ۲۶۹۰۰۰ تومانی در سایر فروشگاه‌ها و قیمت ۲۵۹۰۰۰ هزار تومان در دایان شاپ شدیم.

قیمت تیشرت مردانه جردن

ابتدا به سراغ اختلاف قیمت ۲۴۰۰۰ هزار تومانی برویم. دیگر برند پرفروش و گران ‌قیمت لباس برای استایل اسپرت، جردن است. آقایان مایل‌اند لباس‌هایی را با قیمت مناسب و تنوع بالا خریداری کنند تا خوش‌پوش و به‌روز به نظر برسند؛ پیشنهاد ما قیمت ۱۵۹۰۰۰ تومان است نه ۳۹۰۰۰۰ تومان!

قیمت  تیشرت خرسی

این مدل  تیشرت چند سالی می‌شود جای خودش را بین جوانان و نوجوانان پیداکرده است. برای این  تیشرت ساده با طرح خرس عروسکی البته طرح چاپی، ۲۹۹۰۰۰هزار تومان از این فروشگاه و ۳۲۲۰۰۰هزار تومان از دیگر فروشگاه‌ها می‌توانید هزینه کنید.

قیمت تیشرت  راه‌راه

تیشرت راه‌راه همیشه جذابیت خودش را بین آقایان دارد. دریکی از فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف اعمال‌ شده هم نسبت به دایان شاپ، تأثیری نداشته و باقیمت ۳۴۲۰۰۰ هزارتومان محصولش را ارائه کرده بود. درصورتی‌که قیمت واقعی این تیشرت را ۲۲۹۰۰۰ هزار تومان می‌بینیم.

قیمت تیشرت مردانه آدیداس

گاهی هم پیش می‌آید که می‌خواهید مارک تیشرت را با مارک کفشتان ست کنید. درحالی‌که برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد. اگر محصولات مشابه برند آدیداس را انتخاب کردید به ‌جای پرداخت ۲۲۹۰۰۰ تومان، ۱۵۹۰۰۰ هزار تومان به این فروشگاه اینترنتی بپردازید.

قیمت تیشرت نایکی

اینکه نایکی یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت است شکی در آن نیست. اما تفاوت قیمت  ۴۰۰۰۰۰ هزارتومانی بین محصولات کپی این برند قابل ‌قبول نیست. ۶۹۶۰۰۰ تومان با ۲۹۹۰۰۰ تومان تفاوت چشم‌گیری دارد.

تحلیل وبررسی قیمت های مدل های مختلف تیشرت مردانه

قیمت تیشرت مردانه پولو

پولو هم یکی دیگر از برندهای معروف و گران‌قیمت است. قیمت برند اصلی آن از دو میلیون تومان شروع می‌شود. اگر قصد خرید دارید می‌توانید تیشرت مردانه پولو را با قیمتی مناسب ۴۸۹۰۰۰ تومان تهیه کنید. البته که قیمتی مناسب تراز این هم هست ۱۳۹۰۰۰!

قیمت پولوشرت مردانه

شاید بهتر باشد پولوشرت را از تیشرت جدا کنیم. چون جنس، مدل یقه و البته قیمت پایه‌ی این لباس مردانه متفاوت است. نتیجه بررسی ما برای تفاوت قیمت پولوشرت، ۲۹۵۰۰۰ تومان در دیگر فروشگاه‌های آنلاین و ۲۴۹۰۰۰ تومان در دایان شاپ بود.

تحلیل وبررسی قیمت های مدل های مختلف تیشرت مردانه

قیمت تیشرت چهارخانه مردانه

از دیگر تیشرت های مردانه که هیچ‌وقت ازمد نمی‌افتد، همین تیشرت چهارخانه مردانه است؛ اما انگار قیمتش هم در بعضی از آنلاین شاپ‌ها با توجه به محبوبیتش بالا رفته و به ۳۷۶۰۰۰ رسیده است. این در حالی است که می‌توانید با ۲۴۹۰۰۰ تومان این تیشرت را خریداری کنید.

قیمت تیشرت مردانه طرح برجسته

طرح برجسته روی تیشرت به دلیل هزینه به اصطلاح خرج کاری خیاطی، قیمت بالاتری نسبت به طرح چاپی دارد. پس اگر تفاوت قیمت را در دو تیشرت با طرح یکسان دیدید، به طرح آن دقت کنید.

بازهم اختلاف قیمت بین تیشرت با طرح یکسان هم دیده می‌شود ۲۸۸۰۰۰ تومان در یک آنلاین شاپ و ۲۵۹۰۰۰ تومان در فروشگاه دایان­شاپ­ قیمت‌گذاری شده است.

قیمت تیشرت مخمل مردانه

مدلی دیگر از تیشرت‌های مردانه که در دو سه سال اخیر بیشتر در ویترین مغازه‌ها دیده می‌شود. رنگ مشکی  این مدل به  خاطر برق خاصش را بیشترمی پسندند. همان‌طور که اختلاف درفروش رنگ تیشرت مخمل را می‌بینیم ، اختلاف ۲۴۰۰۰ تومانی رابین فروشگاه‌های اینترنتی را هم شاهد هستیم.

تحلیل وبررسی قیمت های مدل های مختلف تیشرت مردانه

قیمت تیشرت یقه فرنچ

تیشرت یقه فرنچ همان تیشرتی ست که یقه آن نه به بلندی یقه پولوشرت است و نه به کوتاهی یقه‌گرد. بااین‌حال قیمتش هم مثل یقه‌اش کوتاه آمده و با ۱۸۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. البته اختلاف قیمت تخفیفی‌اش در سایر فروشگاه‌ها فقط ۳۰۰۰ تومان کمتر است.

قیمت تیشرت مردانه لاگوست

برند لاگوست همان برند تمساح دوست‌داشتنی است که محصولات مردانه و هم پسرانه دارد. اختلاف قیمتی ۶۰۰۰۰ تومانی را بین فروشگاه‌های اینترنتی برای این تیشرت مردانه لاگوست می‌توان پیدا کرد. ما به شما لاگوستی باقیمت ۳۱۰۰۰۰ تومان را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید مشابه این برند قیمتی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دایان­شاپ، فروشگاهی با  قیمت مناسب

بعد از بررسی و مقایسه قیمت­ها فروشگاه اینترنتی دایان­شاپ را به شما معرفی می­کنیم. همان‌طور که در متن خواندید، این فروشگاه محصولاتش را با  قیمتی مناسب ارائه می­کند. ضمن اینکه قیمت تخفیفی بعضی از فروشگاه­ها از قیمت اصلی محصول هم در دایان­شاپ بالاتر بود.

دایان­شاپ به شما امکان خرید بصورت پرداخت درمحل و ضمانت ۷۲ ساعته محصول را می­دهد.

و کلام آخر...

قبل از هر مطلبی بابت همراهی‌تان تا پایان این مقاله سپاس گذارم. در این مقاله سعی کردیم تحلیل و بررسی قیمت‌های مدل‌های مختلف تیشرت مردانه را به‌درستی ارائه کنیم. تا بتوانید با توجه به افزایش قیمت محصولات در سال جدید، خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

 ضمن اینکه با مقدار بودجه‌ای که برای خریدتان در نظر می‌گیرید، محصولات بیشتری را در سبد خرید خود قرار دهید.

منبع:

کد خبر: ۲۱۹٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha