۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
زنجیره‌های تولید در زنجان تکمیل می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

زنجیره‌های تولید در زنجان تکمیل می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: ارتقای بهره وری از طریق تکمیل حلقه زنجیره‌های ارزش، تولید و تامین در این استان در دستور کار است.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی منفرد روز یکشنبه با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در تهران و حضور شرکت های از استان زنجان در این نمایشگاه، گفت: طبق سند رشد و تحول صنعت و معدن استان که در آن میزان رشد بخش های صنعت و معدن و ۱۰.۹ درصد در نظر گرفته شده است، یکی از محورهای اصلی تکمیل زنجیره ها در استان است.

وی افزود: بخش عمده نگاه مان در حوزه تولید و تجارت، ایجاد بهره وری از طریق تکمیل حلقه زنجیره های ارزش، تولید و تامین در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: بر این اساس برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا با تکمیل زنجیره های ارزش، تولید و تامین با سرعت بیشتری به هدف مورد نظر دست یابیم.

گلشنی یادآور شد: از مهمترین زنجیره های ایجاد شده در استان زنجیره پوشاک و نساجی، زنجیره سیم و کابل، کاغذ و شوینده می باشد که استان زنجان از لحاظ ارزش افزوده ایجاد شده در این زنجیره ها در سطح کشور جزء سومین استان کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زنجیره های فولاد و روی در استان افزود: امیدواریم با تحقق این زنجیره ها علی الخصوص در حوزه صنایع معدنی بتوانیم به رشد مورد نظر دست یابیم.

گلشنی منفرد افزود: یکی از ویژگی های مهم این زنجیره ها ایجاد بهره وری است، که امیدواریم با تکمیل حلقه ی زنجیره ها شاهد ایجاد و رشد بهره وری در استان باشیم.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha