۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
مرغ به اندازه کافی در استان سمنان وجود دارد
رئیس سازمان صمت استان سمنان در گفتگو با بازار؛

مرغ به اندازه کافی در استان سمنان وجود دارد

سمنان- احمدی، رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد، گفت: اندک مشکلی طی هفته اخیر در حوزه توزیع پدید آمد که تلاش کردیم آن را مدیریت کنیم.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، در پاسخ به سوالی با موضوع کمبود مرغ در بازارهای مصرفی مردم، بیان کرد: خوشبختانه مرغ به اندازه کافی در درون استان برای مصرف مردم وجود دارد و مردم نگران تامین مرغ مورد نیازشان نباشند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه توزیع مرغ در روزهای اخیر وجود داشت، بیان داشت: تصمیم ستاد تنظیم بازار بر این شد که افزایش توزیع مرغ را نیز در استان سمنان داشته باشیم تا مشکلی به لحاظ کمبود برای مردم پدید نیاید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه مرغ طبق گزارشی که سازمان جهاد کشاورزی نیز ارائه کرده، به اندازه کافی در استان توزیع شده است، ابراز داشت: التهاب هایی بعضاً در بازار پیش می آید که باید مدیریت بهتری برای آنها صورت گیرد.

احمدی بیان کرد: با افزایش توزیع و مدیریت بهتر نوسانات جزئی که در بازار مرغ استان سمنان رقم خورده را نیز مدیریت و پوشش خواهیم داد.

۸۰ درصد مرغ تولیدی استان سمنان به تهران عرضه می شود

وی با بیان اینکه مردم نگرانی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز خود نباشند چرا که تولید نیز به خوبی در حال صورت گرفتن است، گفت: قدری قیمت مرغ نیز در روزهای اخیر متناسب شده تا تولید کنندگان نیز بتوانند مرغ تولیدی شان را به بازار عرضه کنند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: درباره دیگر اقلام اساسی مورد نیاز مردم نیز باید گفت نگرانی وجود ندارد و تصیمات خوبی در ستاد تنظیم بازار استان پیرامون شکر، آرد و ... اخذ شده تا با کمبود روبرو نشویم از سوی دیگر بازرسی ها نیز به صورت کامل از واحد های توزیع و صنفی صورت می گیرد.

احمدی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی نیز در این بین با متخلفان در عرصه تولید و توزیع برخورد قاطعی خواهد کرد، افزود: عدم عرضه، گران فروشی، احتکار و ... در زمره تخلفاتی است که با جدیت به آن پرداخته می شود.

به گزارش بازار، ۸۰ درصد مرغ تولیدی استان سمنان به تهران عرضه می شود. همچنین باید گفت مشکل عمده امروز مردم استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، عرضه مرغ نیست بلکه قیمت آن است امروز در برخی فروشگاه های عرضه مرغ بال و پاچین کبابی و مغز ران و .. تا ۱۰۰ هزار تومان در هر کیلوگرم نیز فروخته شده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha