۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خلع ید می شود
مدیر حقوقی شهرک های صنعتی کشور:

اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خلع ید می شود

زنجان- مدیر حقوقی شهرک های صنعتی کشور گفت: اراضی راکت واگذار شده در شهرک‌های صنعتی که در مدت زمان تعیین شده اقدامی برای ساخت واحدهای تولیدی در آنها صورت نگرفته است خلع ید و پس گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد اصل ایرانی فام ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: پیگیری ها و اقدامات موثر رئیس کل دادگستری استان در حوزه شهرک های صنعتی و دستور ویژه برای تشکیل کمیته سه جانبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان بسیار شایسته و خوب است و جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور برخورد با هرگونه دلال بازی در اراضی شهرک های صنعتی انجام می شود،ابراز کرد: تعامل و حمایت دستگاه قضایی استان در بخش رفع تصرف و خلع ید از اراضی شهرک های صنعتی استان می تواند برای سایر استانها یک الگوی خوب باشد.

اصل ایران فام تاکید کرد: همچنین قراردادهایی که مهلت ساخت آنها به پایان رسیده در جلسات داوری و حل اختلاف مطرح و با توجه به شرایط خاص هر پرونده تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه اراضی راکد واگذار شده در شهرک‌های صنعتی که در مدت زمان تعیین شده اقدامی برای ساخت واحدهای تولیدی در آنها صورت نگرفته است خلع ید و پس گرفته می‌شود،گفت: تلاش می کنیم تا در رسیدگی به قراردادهای راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی سرعت ببخشیم.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شهرک های صنعتی کشور تصریح کرد: خوشبختانه اراضی معطل باقی مانده را به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha