۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
طرح ملی قبض سبز برق تا سال ۱۴۰۰ فراگیر و عملیاتی می شود
معاون هماهنگی توزیع توانیر:

طرح ملی قبض سبز برق تا سال ۱۴۰۰ فراگیر و عملیاتی می شود

ساری - معاون هماهنگی شرکت توزیع صنعت برق گفت: چهار برنامه مهم در حوزه توانیر در قالب طرح ملی قبض سبز تا سال ۱۴۰۰ اجرا و فراگیر می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامعلی رخشانی مهر بعدازظهر یکشنبه در نشست مدیران عامل شرکت های توزیع برق مازندران در سالن مجتمع فرهنگی ساری افزود: برای بازیابی شبکه های برق در زمان حادثه باید به هوشمندسازی توجه کرد زیرا هوشمندسازی در بخش مشترکان بیشترین ارزش افزوده در بخش بهره برداری ایجاد می کند.

وی ایجاد سامانه متمرکز و واحد برای صدور صورتحساب را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: روزانه نیمی از مشترکان از بستر پی اس تی نسبت به پرداخت صورت حساب اقدام می کنند.

وی حذف قبض کاغذی و یا قبض سبز را از برنامه های اجرای شده در ذیل خدمات سبز برشمرد و گفت: طرح چاوش از جمله پروژه های اجرا شده برای پایداری و تاب آوری برق در استان است که سبب بهبود ولتاژ مشترکان می شود.

رخشانی مهر، اصلاح و تنوع بخشی به تعرفه های برق را سبب اجرای طرح های مستحکم سازی در پروژه های برق دانست و گفت: حذف قبوض کاغذی و برنامه های شاخص های مدل استراتژیک از مهمترین برنامه ها برای پایداری شبکه ها است.

وی ارائه تمامی خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در حوزه برق را گام دوم طرح خدمات سبز بیان کرد و گفت: این برنامه از ۱۹ خردادماه آغاز می شود و ایجاد زیرساخت ها برای اجرا از اهداف است.

رخشانی مهر یادآور شد: از ابتدای مهرماه تا ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ هیچ برنامه ای به صورت حضوری در شرکت های توزیع برق به مشتریان ارائه نمی شود و در مجموع تا سال ۱۴۰۰ چهار برنامه مهم ملی قبض سبز اجرایی و عملیاتی می شود.

کد خبر: ۲۱٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha