۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
مسئولین و مدیران باید به قدرت سازندگی جوانان اهمیت دهند
یک کار آفرین در گفتگو با بازار

مسئولین و مدیران باید به قدرت سازندگی جوانان اهمیت دهند

سعادتمندی کار آفرینی که نشان نخبه جامعه کار و تولید استان کرمان را دریافت کرده می گوید: مسئولین و مدیران باید به قدرت سازندگی جوانان اهمیت دهند.

به گزارش بازار علیرضا سعادتمندی به عنوان کار آفرینی که نشان نخبه جامعه کار و تولید استان کرمان را دریافت کرده است می گوید: در سالی که با عنوان رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده تکریم و تقدیر از کارآفرینان و مدیران موفق می تواند موجب رشد تولید ملی و اشاعه فرهنگ قدرشناسی در جامعه باشد.

همزمان با هفته تکریم کار و کارگر از منتخبین حوزه های مختلف کارگری در جشنواره سراسری امتنان توسط استاندار کرمان جناب آقای دکتر فداکار تقدیر بعمل آمد.

در همین راستا از علیرضا سعادتمندی از مدیران خوشنام عرصه های صنعتی و مدیریت نیز به عنوان نماینده گروه کار نمونه استانی و منتخب ملی در بخش صنعت توسط استاندار کرمان با اهدا تندیس تجلیل شد.

سعادتمندی در پروژه های مختلف از قبیل حمایت از برخی نخبگان در به ثمر رساندن ایده ای خود، ثابت کرده که توانایی مدیریت پتانسیل‌ها و نوابغ موجود در کشور عزیزمان را دارد و توانسته با هدایت توانایی های فرزندان ایران زمین، کشورمان را از وابستگی به سایر کشورها در بسیاری از زمینه ها بی نیاز کند.

وی معتقد است در شرایط اقتصادی کنونی کشور بهترین راه، رشد تولید ملی و حمایت از ایده ها و پتانسیل‌های جوانان پرتلاش هموطن جهت شکوفایی استعدادها است و جوانان ما ثابت کرده اند که هر زمان از آنها حمایت شود می توانند غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل کنند و باعث افزایش بهره وری شوند.

وی تاکید می کند همه مسئولین و مدیران باید به قدرت سازندگی جوانان اهمیت دهند تا بتوانیم کشور عزیزمان را از گذرگاه اقتصادی کنونی بسلامت عبور دهیم.

کد خبر: ۲۱۹٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha