۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
 کاهش حدود ۵ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی
سخنگوی صنعت برق اعلام کرد

کاهش حدود ۵ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی

رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح پاداش همکاری مشترکان خانگی، کاهش مصرف حدودا ۵ درصدی را در تابستان امسال نسبت به سال گذشته پیش بینی می‌کنیم.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی درباره پیش بینی کاهش مصرف برق در تابستان امسال در نتیجه اجرای طرح پاداش همکاری مشترکان خانگی گفت: پیش بینی می‌کنیم با اجرای این طرح در بخش خانگی، به طور متوسط کاهش مصرف حدودا ۵ درصدی را در تابستان امسال نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق افزود: این در شرایطی است که سالیانه حدود ۱ میلیون مشترک به مشترکان خانگی و تنها با ورود این تعداد مشترک بیش از هزار مگاوات به مصرف برق کشور افزوده می‌شود، اما امسال با یاری مردم عزیز که سال گذشته همکاری بسیار خوبی با صنعت برق داشتند، انشاءلله به ظرفیت مناسبی در استفاده از پتانسیل‌های کاهش مصرف برق بخش خانگی، برای غلبه بر ناترازی‌های موجود که کماکان وجود دارد دست خواهیم یافت.

رجبی مشهدی درباره منابع مالی پرداخت پاداش‌ها گفت: منابع مالی که برای این اجرای این طرح پیش بینی شده به طور عمده از محل منابع و ظرفیت‌های قانونی بودجه است که برای این موضوع در نظر گرفته شده و ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

کد خبر: ۲۱۹٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha