۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
برپایی پاویون اختصاصی زنجیره ارزش استان بوشهر در نمایشگاه ایران‌اکسپو
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

برپایی پاویون اختصاصی زنجیره ارزش استان بوشهر در نمایشگاه ایران‌اکسپو

بوشهر- حیدریه سرپرست دفتر امور جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از برپایی پاویون اختصاصی زنجیره ارزش استان بوشهر در نمایشگاه ایران‌اکسپو خبر داد.

ضرغام حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی اکسپو در تهران اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان ایران اکسپو 2023 به میزبانی تهران برگزار و استان بوشهر نیز مشارکت فعالی در این آیین دارد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت مساله اقتصاد و به منظور توسعه بازارهای صادراتی، به عنوان پیشران تولید و تحقق آرمان اقتصاد بدون اتکاء به درآمدهای نفتی، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو) 2023 از تاریخ 17 لغایت 20 اردیبهشت ماه سال جاری در 12 بخش تخصصی در تهران برپا می‌شود.

حیدریه تصریح کرد: این نمایشگاه بزرگ با حضور صدها هیات تجاری بین‌المللی و دولتی مشتمل بر تجار و مقامات دولتی از بیش از 60 کشور جهان با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی و تمرکز بر کشورهای همسایه، منطقه شرق آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به گشایش‌های سیاسی رخ داده در سطح منطقه، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای حضور موثر و پررنگ فعالین اقتصادی استان به منظور معرفی تولیدات و خدمات خود به شیوه‌های نوین و جذاب، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، رایزنی به منظور فروش بیشتر و رفع موانع صادراتی و ... برشمرد.

حیدریه، آمادگی استانداری را برای هر گونه همکاری با فعالین اقتصادی حقیقی و حقوقی استان بوشهر به منظور تسهیل شرایط حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

وی در خصوص برپایی پاویون اختصاصی استان در سالن زنجیره ارزش نیز گفت: پاویون اختصاصی استان در سالن زنجیره ارزش برپا می‌شود و امیدوارم تولیدات و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان با بهترین کیفیت معرفی شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha