۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
امضای تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت با وزارت کار

امضای تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت با وزارت کار

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تفاهم‌نامه‌ای با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امضا کرد.

به گزارش بازار، بهرام عین اللهی و صولت مرتضوی در حاشیه پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه در زمینه همکاری برای تولید داروهای مورد نیاز در شرکت تیپیکو زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی است.

پرداخت مطالبات معوقه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دیگر موضوع این تفاهم نامه اعلام شده است.

وزرای بهداشت و رفاه توافق کردند
با توافق وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حداکثر زمان وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی به دو ماه کاهش یافت.

وزاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن حضور در پنجمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، با امضای توافق نامه‌ای حداکثر مدت وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی را دو ماه تعیین کردند. در این توافق نامه مقرر شد کلیه دیون سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی با سررسید حداکثر دوماهه تسویه شود.

در این توافقنامه که به امضای دکتر بهرام عین اللهی و دکتر صولت مرتضوی رسیده است، طرفین بر تعیین قدر السهم تولید داروی شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی به میزان ۳۵ درصد نیاز بازار داخل، پوشش بیمه‌ای برنامه سلامت خانواده در کل کشور، به اشتراک گذاری داده‌های حاصل از اجرای این طرح در سامانه‌های الکترونیک بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی و همچنین اجرای پروژه‌های مشترک بیمارستان سازی در مناطق محروم مبتنی بر سند آمایشی سلامت توافق کردند.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha