۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
 برگزاری نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

برگزاری نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم، حراج‌های سازمان، جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اموال تملیکی، نخستین حراج در سامانه منتشر شده و در حال برگزاری است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای این حراج‌ها این است که کالاها به صورت تکی فروخته می‌شود و تمامی آحاد مردم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی دراین مزایده‌ها شرکت کرده و با قیمت مناسب خرید خود را انجام دهند.

مدیر ستاد در خصوص هزینه ثبت نام برای شرکت در این حراج گفت: ثبت نام رایگان است و نیازی به دریافت گواهی امضا (توکن) هم نیست و علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده و ارسال پیشنهاد قیمت به صفحه نخست سامانه - بخش مزایده- لینک "حراج خرده فروشی اموال تملیکی" یا منوی "آگهی‌های عمومی" مراجعه کنند.

 برگزاری نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

ثبت نام و ورود از طریق سایت سامانه ستاد (https://reg.setadiran.ir/reg/ui/web/onlineRegisterationIdentityLoad) است و پس از ثبت نام، ورود به صفحه نخست سامانه ستاد- بخش "مزایده"- لینک "حراج خرده فروشی اموال تملیکی" یا ورود به منوی "آگهی‌های عمومی" و سپس انتخات "سازمان اموال تملیکی" از قسمت "دستگاه‌های اجرایی" امکان پذیر است.

روش دیگر ثبت نام از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (https://sso.my.gov.ir/login) است به این صورت که پس از ثبت نام، انتخاب "ورود به سامانه‌های ملی و استانی"- "وزارت صنعت، معدن و تجارت"- "مرکز توسعه تجارت الکترونیکی"- "سامانه تدارکات الکترونیکی دولت" باید انجام شود.

براساس این گزارش شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از هشت صبح تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه حراج برگزار و قیمت‌ها ارسال می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات کالاها و همچنین مطالعه سند راهنمای شرکت در حراج، به سایت سامانه به آدرس setadiran.ir مراجعه کرده ویا با مرکز تماس سامانه ستاد به شماره ۱۴۵۶ (داخلی ۵) تماس بگیرند.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha