۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
معرفی گوشی‌های میان‌رده در بازار

معرفی گوشی‌های میان‌رده در بازار

گوشی‌های میان‌رده نسبت به گوشی‌های پرچمدار قیمت پایین‌تری دارند، به همین دلیل افراد بیشتری جذب این گوشی‌ها می‌شوند.

گوشی‌های میان‌رده نسبت به گوشی‌های پرچمدار قیمت پایین‌تری دارند، به همین دلیل افراد بیشتری جذب این گوشی‌ها می‌شوند. اگر بودجه‌ی متوسطی دارید و می‌خواهید گوشی قوی‌تری بخرید، گوشی‌های میان‌رده بهترین انتخاب هستند. در این مقاله، بهترین گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید این گوشی‌ها را به صورت قسطی از سایت‌های خرید اقساطی تهیه کنید.

بهترین گوشی‌های میان‌رده چه گوشی‌هایی هستند؟

در حال حاضر، گوشی‌های میان‌رده با قیمت حدود ۱۲ تا ۲۲ میلیون به فروش می‌رسند. موارد زیر از جمله بهترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار هستند:

شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی ۱۲ گوشی پرچمدار سال قبل است و نمایشگر ۶.۲۸ اینچی دارد. تراکم پیکسلی گوشی ۴۱۹ مگاپیکسل است و از ۶۸ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. تراشه‌ی این گوشی تراشه‌ای قدرتمند است به همین دلیل چندین سال می‌توانید از شیائومی ۱۲ استفاده کنید. گوشی لبه‌های خمیده‌ای دارد و از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرد. این گوشی چینی ۳ دوربین دارد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسل و تله فوتو ماکرو ۵ مگا پیکسل است. دوربین سلفی هم سنسور ۳۲ مگا پیکسلی دارد. باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A۵۴

این گوشی جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی کره‌ای است و یک قاب شیشه‌ای جذاب دارد. طراحی گوشی شبیه به سری S۲۳ سامسونگ است و کاملا حس یک گوشی بالارده را به شما منتقل می‌کند. گلکسی A۵۴ نمایشگر روشن‌تری دارد و  رنگ‌ها را بهتر و دقیق‌تر نشان می‌دهد. در سخت‌افزار گوشی از تراشه‌ی جدید سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده شده است. روی قاب پشتی گوشی سه دوربین وجود دارد. این دوربین‌ها با سنسور ۵۰، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی کار می‌کنند. سنسور سلفی هم ۳۲ مگاپیکسل است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

شیائومی ۱۳ لایت

این گوشی ارزان‌ترین گوشی پرچمدار شیائومی است و از اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در سخت‌افزار آن استفاده شده است. تراشه‌ی گوشی ۴ نانومتری است و ظرفیت باتری هم ۴۵۰۰ است. دوربین اصلی گوشی شیائومی ۱۳ لایت با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین‌های فوق عریض و ماکرو هم سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند. لبه‌های گوشی خمیده هستند و نسبت پنل به بدنه حدود ۹۰ درصد است. در این گوشی می‌توانید از ۲ سیم کارت استفاده کنید.

گلکسی S۲۱ FE

آخرین مدل سری EF، گوشی گلکسی S۲۱ است و با نمایشگر سوپر امولد و رزولوشن +FHD طرفدارهای زیادی بین عاشقان گوشی سامسونگ دارد. در سخت‌افزار گوشی از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده شده است. این تراشه رقیب اسنپدراگون ۸۸۸ است و قدرت بالایی دارد. اگر در طول روز کارهای زیادی با موبایل انجام می‌دهید یا بازی می‌کنید، گلکسی S۲۱ FE بهترین گزینه است. طبق نظر منتقدین، دوربین‌های گلکسی S۲۱ هم عملکرد خوبی دارند. گلکسی S۲۱ سه دوربین واید، اولترا واید و تله فوتو دارد که با سنسورهای ۱۲، ۱۲ و ۸ کار می‌کنند. اگر به عکاسی در شب علاقه‌مند هستید، می‌توانید با این گوشی عکس‌های باکیفیتی بگیرید. همچنین، دوربین تله فوتو هم به شما اجازه می‌دهد که تا ۳ برابر زوم اپتیکال انجام دهید. دوربین سلفی این مدل از گوشی‌ سامسونگ با سنسور ۳۲ مگاپیکسل کار می‌کند. در نهایت، بهتر است بدانید که ظرفیت باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است و در جعبه‌ی آن شارژر وجود ندارد.

پوکو X۵ پرو

پوکو X۵ سردمدار گوشی‌های پوکو است و به تازگی وارد بازار است. طراحی گوشی تخت است و پنل آن از گستره‌ی رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند. پنل پوکو ایکس فایو ۶.۶۷ اینچ است و با رزولوشن +FHD کار می‌کند. همچنین سازندگان این گوشی از تراشه‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸ استفاده کرده‌اند. نرخ نوسازی پوکو ایکس فایو ۱۲۰ هرتز است و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر کار می‌کند.

پوکو X۴ GT

این گوشی یک موبایل فوق‌العاده برای گیمرها است و صفحه نمایش ۶.۶ اینچی دارد. صفحه نمایش پوکو جی تی از نوع IPS LCD است و با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی کار می‌کند. سخت‌افزار گوشی کیفیت بالایی دارد و با تراشه‌ی ۵ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ کار می‌کند. دوربین اصلی پوکو جی تی ۶۴ مگاپیکسل است سنسور دوربین فوق عریض هم ۸ مگا پیکسل است. سازندگان این گوشی آن را با باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپری ساخته‌اند. همچنین گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G

ظاهر شیائومی رد می نوت شبیه گوشی‌های آیفون است. این گوشی گواهی IP۵۳ دارد و در مقابل پاشش آب مقاومت می‌کند. پنل ردمی نوت ۶.۶۷ اینچ و از نوع سوپر امولد با رزولوشن +FHD است. یکی از مشخصات منحصربه‌فرد گوشی، حسگر اثر انگشت آن است که به‌صورت یکپارچه با دکمه‌ی پاور طراحی شده است. همچنین شیائومی ردمی نوت از کارت حافظه‌ی جانبی و اسپیکر استریو پشتیبانی می‌کند. در آخر اینکه باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است و می‌تواند به سرعت شارژ شود. دوربین سلفی گوشی ردمی نوت ۱۶ مگا پیکسل است و دوربین اصلی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی کار می‌کند.

images_1683102510_64521b2ec006f.png

بهترین روش خرید موبایل: خرید اقساطی گوشی‌های میان‌رده‌

با وجود افزایش قیمت سریع گوشی‌ها و ثابت‌ نبودن قیمت‌ ارز، خرید قسطی موبایل بهترین روش به‌صرفه و اقتصادی برای خرید موبایل باکیفیت است. با خرید گوشی اقساطی می‌توانید صاحب بهترین گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار شوید و هزینه‌ی آن را در ماه‌های بعد و به صورت قسطی پرداخت کنید.

سایت‌ها و پلت‌فرم‌های متعددی برای خرید اقساطی موبایل وجود دارند. بهتر است شرایط هر کدام از این سایت‌ها را بررسی کنید و بهترین‌ها را انتخاب کنید. معمولا پلت‌فرم‌هایی که برای خرید قسطی به ضامن نیاز ندارند و امکان خرید اقساطی با چک را فراهم کرده‌اند، گزینه‌ی بهتری هستند. در نهایت اینکه خرید قسطی گوشی‌های میان‌رده قدرت خرید شما را بالا می‌برد و به شما اجازه می‌دهد که گوشی محبوبتان را مدت‌زمان کمی تهیه کنید. 

کد خبر: ۲۱۹٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha