۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
فرایند احیای واحدهای راکد نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است
رئیس سازمان صمت زنجان در گفتگو با بازار:

فرایند احیای واحدهای راکد نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است

زنجان-گلشنی فرد،رئیس سازمان صمت زنجان،گفت:  فرایند احیای واحدهای راکد نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی و همراهی بخش خصوصی است و طی سالجاری با احیای ۹ واحد تعطیل برای ۵۵۰ نفر شغل ایجاد می شود.

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری احیای واحدهای تولیدی تعطیل در استان تقویت می شود،گفت: در سال جاری ۹ واحد راکد در استان زنجان شناسایی شده و برآورد سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد این تعداد واحد صنعتی راکد در استان بالغ بر یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان است و با احیای این واحدها زمینه اشتغال برای ۵۵۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه فرایند احیای واحدهای راکد نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی و همراهی بخش خصوصی است،اظهار داشت: انتظار می‌رود در راستای برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم و نقشه راه توسعه صنعتی و معدنی استان که مورد تاکید استاندار است از همه ظرفیت‌های قانونی برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: پیگیری رفع مشکلات قضائی سرمایه‌گذاران، تأمین تسهیلات و جذب سرمایه‌گذار جدید برای تملک واحد راکد را از موارد مورد تاکید برای احیای واحدهای صنعتی است.

گلشنی فرد، تصریح کرد: احیای واحدهای راکد صنعتی استان در زمره اقدامات ارتقای بهره‌وری استان بوده که در کنار سرمایه‌گذاری‌های قابل اجرا، تأمین‌کننده سرمایه‌گذاری مورد نیاز استان برای تحقق رشد ارزش‌افزوده بخش صنعتی مورد هدف است.

کد خبر: ۲۱۸٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha