۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
همت دستگاه قضا برای رفع مشکلات اقتصادی کردستان/واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا می شوند
رییس قوه قضاییه:

همت دستگاه قضا برای رفع مشکلات اقتصادی کردستان/واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا می شوند

سنندج - رییس قوه قضاییه هدف اصلی از سفر به کردستان را کمک به رفع مشکلات اقتصادی این استان عنوان کرد و گفت: تلاش برای کمک به توسعه کردستان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در بدو درود به سنندج به خبرنگاران رسانه های جمعی، گفت: بررسی مسائل اقتصادی کردستان در سالی که به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گرفته در کنار اشتغال و امنیت سرمایه گذاری از جمله اهداف سفر به کردستان است.

وی با بیان اینکه خدا را سپاسگزارم که توفیقی حاصل شد تا به استان سرسبز کردستان سفر کنم، بیان کرد: کردستان با مردمی رئوف، عطوف و باوفا در چهار دهه گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسائل اقتصادی کردستان در صدر اهداف برنامه‌های سفر قرار دارد تاکید کرد: مسائل اقتصادی کردستان، اشتغال و امنیت سرمایه و سرمایه گذاری در این سفر بررسی می شود.

وی با اشاره به همت دستگاه قضا برای کمک به توسعه استان کردستان، یادآور شد: در سایه کمک مجلس و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و کمبودهای استان کردستان تلاش می کنیم.

رییس قوه قضاییه عنوان کرد: بررسی دلایل تعطیلی و احیای کارخانجات و معادن راکد از دیگر برنامه های این سفر کاری به شمار می رود.

وی با اشاره به بررسی های صورت گرفته در خصوص وضعیت فعالیت های تولیدی، گفت: احیای واحدهای تولیدی و یا برخورداری از ظرفیت‌های جدید در این سفر بررسی خواهد شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، دیدار با نخبگان و روحانیون، حضور در جلسه شورای اداری استان، برگزاری جلسه شورای قضایی از جمله مهمترین برنامه های رییس قوه قضاییه در سفر به کردستان است.

معاونین رییس دستگاه قضا نیز امروز ضمن سفر به شهرستان های مختلف، از نزدیک با مردم دیدار و در جلسات مختلفی نیز حضور پیدا می کنند.

کد خبر: ۲۱۸٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha