۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تولیدات کشاورزی بنیاد مستضعفان ۱۰ درصد بیشتر می‌شود
مدیرعامل هلدینگ کشاورزی فردوس پارس:

تولیدات کشاورزی بنیاد مستضعفان ۱۰ درصد بیشتر می‌شود

رجائی، مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان از برنامه‌ریزی برای افزایش ۱۰ درصدی تولید محصولات کشاورزی این بنیاد در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۱ پروژه دامداری، گلخانه‌ای و باغی در این هلدینگ تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مستضعفان، عظیم رجائی توسعه انواع دامداری‌ها، گلخانه‌ها و باغات میوه‌های خشک را از جمله برنامه‌های اصلی بنیاد در حوزه کشاورزی توصیف کرد و اظهار کرد: برای هر سه برنامه، طرح جامع تهیه و ظرفیت‌های کشور شناسایی شده است. هدف ما الگوسازی در بخش باغداری است و قرار است با این اقدام الگوی مناسب با نیاز و اقلیم کشور را به فعالان بخش کشاورزی معرفی کنیم.

وی از بهره برداری از ۱۱ پروژه مختلف کشاورزی و دامپروری بنیاد در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ۴ پروژه بزرگ گاوداری از جمله دامداری‌های بزرگ ماهیدشت در استان کرمانشاه، قروه در استان کردستان در غرب کشور، فاز اول پروژه خسروشهر تبریز و کوثر قزوین به بهره‌برداری می‌رسند. در استان‌های مازنداران، فارس، خراسان رضوی و جنوب کرمان نیز شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار خوب گلخانه‌ای خواهیم بود که کاملا با استفاده از ظرفیت و توان پیمانکاران داخلی در حال ساخت است و در حال حاضر صنعت ساخت و طراحی سازه‌های گلخانه‌ای در بنیاد مستضعفان بومی شده است.

مدیر عامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به شرایط سخت کشور در سال ۹۸ گفت: با وجود اینکه اقتصاد کشور در سال ۹۸ با شرایط سختی مواجه بود، اما تولید این گروه حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد و به حدود۷۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی رسید؛ در سال ۹۹ نیز تلاش می‌کنیم افزایش بیش از ۱۰ درصد را تجربه کنیم.

کد خبر: ۲۱٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha