۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

متاسفانه هر ساله ارزش ریال نسبت به دلار افت بسیاری را پشت سر می گذارد؛ همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران باشند.

به گزارش بازار، متاسفانه هر ساله ارزش ریال نسبت به دلار افت بسیاری را پشت سر می گذارد؛ همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران باشند. با داشتن درآمد دلاری، هیچ گونه نگرانی بابت افزایش یا کاهش نرخ دلار نسبت به ریال نخواهید داشت و بدون در نظر گرفتن نوسانات بازار ارز می‌توانید از پس چالش‌های اقتصادی بربیایید.

با وجودی که این تصمیم بسیار عاقلانه به نظر می‌رسد، ولی بسیاری از افراد با این پرسش روبه‌رو می‌شوند که «چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟». برای پاسخ دادن به این پرسش، در ادامه مقاله به بررسی چند روش درآمد دلاری آسان می‌پردازیم. با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید همه درآمد خود یا بخشی از آن را به صورت دلاری کسب کرده و برای سرمایه‌گذاری‌های مطمئن از آن استفاده کنید.

کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب؛ با یوتیوبر شدن فاصله‌ای تا میلیاردر شدن نخواهید داشت

یکی از پرطرفدارترین روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران، فعالیت کردن در یوتیوب است. برای این کار ابتدا باید کانال یوتیوب خود را بسازید. پس از آن باید شرایط زیر در کانال شما ایجاد شود:

  • ۱۰۰۰ سابسکرایبر (کاربرانی که کانال شما را دنبال می‌کنند)
  • ۴۰۰۰ ساعت پخش ویدیو در مدت زمان ۱۲ ماه

برای داشتن درآمد دلاری در یوتیوب هیچ محدودیتی بر سر راه شما نیست؛ می‌توانید محتوای طنز، آموزشی، سرگرمی، اجتماعی یا هر موضوع دیگری را تولید کنید و در کانال خود قرار دهید. اگر مخاطبان کانال شما بیش از ۱۰۰۰ نفر باشند، می‌توانید ماهانه درآمد دلاری بسیار مناسبی داشته باشید. با خرید ووچر بدون احراز هویت می‌توانید درآمد حاصل از فعالیت در یوتیوب را بدون دردسر نقد کرده و از آن استفاده کنید.

درآمد دلاری در منزل با فعالیت در بازارهای مالی بزرگ جهانی

بسیاری از افراد با کسب درآمد از طریق فعالیت در بورس ایران آشنایی دارند، بااین‌حال روش مطمئن‌تری برای کسب درآمد وجود دارد؛ این روش فعالیت در بازارهای مالی بزرگ جهان مانند فارکس است. حجم گردش مالی روزانه در فارکس با هیچ کدام از بازارهای مالی جهان قابل‌مقایسه نیست.

برای فعالیت در فارکس می‌توانید با خرید و فروش سهام به صورت دلاری، سودهای کلان به دست آورید. برای شارژ حساب بروکر خود می‌توانید از پرفکت مانی استفاده کنید. البته قبل از این کار حتما به‌دنبال قیمت پرفکت مانی باشید و کارمزدها را هم در نظر بگیرید. درصورتی‌که دانش و تخصص کافی برای فعالیت در بازار فارکس دارید، به‌هیچ‌عنوان تعلل نکنید! همین حالا با خرید پرفکت مانی، از سهام موجود در بازار فارکس درآمد دلاری آسان به دست آورید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

کسب درآمد از طریق NFT؛ بهترین روش کسب درآمد دلاری مخصوص هنرمندان

افرادی که می‌دانند nft چیست، قطعا تا به حال بارها به کسب درآمد دلاری از این روش بسیار جذاب فکر کرده‌اند. NFT یا Non-Fungible Token، به دارایی‌های منحصربه‌فردی گفته می‌شود که مانند یک اثر هنری تک بوده و به فروش می‌رسند. برای کسب درآمد دلاری در ایران از طریق NFT، روش‌های مختلفی وجود دارد.

اگر هنرمند هستید، به‌راحتی می‌توانید آثار هنری خود را به NFT تبدیل کرده و به فروش برسانید. علاوه‌بر آن، اگر طرفدار این روش کسب درآمد دلاری هستید، با خرید و فروش NFT افراد دیگر می‌توانید به کسب درآمد از این طریق بپردازید. از بازارهای پرطرفدار خرید و فروش NFT می‌توان به OpenSea، Rarible، Beeple، Nifty Gateway و Foundation اشاره کرد.

کسب درآمد دلاری آسان از طریق فروش دوره‌های آموزشی

بسیاری از افراد در ایران در آموزش مهارت‌های مختلف تخصص دارند. این افراد می‌توانند با استفاده از دانش خود نسبت به تهیه و ضبط دوره‌های آموزشی به زبان فارسی یا انگلیسی اقدام کنند. پس از تهیه دوره‌های آموزشی می‌توانند آن‌ها را برای فروش در سایت‌های آموزشی پرطرفدار و سرشناس مانند Udemy قرار دهند. اگر دوره‌ها بسیار حرفه‌ای، باکیفیت و به زبان انگلیسی باشند، در مدت زمانی کوتاه می‌توان درآمد دلاری بسیاری را از طریق فروش آن‌ها به دست آورد.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟ از طریق گوگل ادسنس

درصورتی‌که سایتی با آمار بازدید بالا به زبان انگلیسی دارید، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری رایگان برای شما از طریق گوگل ادسنس است. در این روش می‌توانید به‌راحتی با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی گوگل در سایت خود، به ازای هر کلیک روی بنرها هزینه‌ای را دریافت کنید. بسیاری از افراد مشغول در حوزه بازاریابی دیجیتال بین‌المللی، از این روش برای کسب درآمد دلاری در ایران استفاده می‌کنند.

کسب درآمد دلاری در منزل با فعالیت در حوزه تولید محتوا و سئو

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، در پاسخ به سوال چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟ به شما فعالیت در حوزه تولید محتوا و سئو را پیشنهاد می‌کنیم. بازار رقابت برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، یک بازار جهانی است؛ بنابراین اگر به اصول تولید محتوا به زبان انگلیسی و SEO مسلط هستید، از این روش کسب درآمد دلاری آسان غافل نشوید. در این روش به‌راحتی می‌توانید با کار کردن روی پروژهای انگلیسی‌زبان، کسب درآمد دلاری در منزل را تجربه کنید.

کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن موزیک؛ لذت‌بخش‌ترین روش درآمدزایی

اگر کسی به شما بگوید با گوش کردن به موسیقی موردعلاقه خود درآمد دلاری کسب می‌کنید، چقدر خوشحال می‌شوید؟ این روش کسب درآمد دلاری بهترین راهکار برای طرفداران دنیای موسیقی است. از جمله اپلیکیشن‌هایی که برای این کار طراحی شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Earnably
  • Current Rewards
  • Slicethepie
  • HitPredictor
  • Playlist Rush

برای کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن‌های موزیک، کافی است در این برنامه‌ها حساب کاربری ایجاد کرده و به موسیقی‌های موردعلاقه خود به صورت آنلاین گوش کنید. در Spotify با ساختن پلی‌لیست پرطرفدار و دریافت هزینه از موزیسین‌ها برای قراردادن آهنگ‌های آن‌ها در پلی‌لیست یا ثبت نظر درباره آهنگ‌ها، می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. اگر موزیسین باشید نیز با اشتراک موزیک‌های خود در این پلتفرم و افزایش تعداد فالورها به درآمد دلاری خواهید رسید.

کسب درآمد دلاری از بازی با دریافت ارزهای دیجیتال

در پاسخ به سوال «چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟» بد نیست به روش‌ها سرگرم‌کننده‌ای مانند بازی کردن اشاره کنیم. با انجام بازی‌های کسب درآمد یا P۲E (بازی‌های ویدیویی مبتنی بر بستر بلاک چین‌های ارز دیجیتال) می‌توانید به‌راحتی کسب درآمد دلاری از بازی را تجربه کنید. در این روش با انجام بازی‌هایی مانند: Bitdrip، Bandit و Bitcoin Aliens می‌توانید در ازای بازی کردن بیت کوین دریافت کنید و آن را در آدرس کیف پول متصل به سایت بازی ذخیره کنید.

درآمد دلاری در ایران را چگونه باید نقد کنیم؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که بعد از پیدا کردن روش مناسب کسب درآمد دلاری در ایران مطرح می‌شود، نقد کردن دلار و تبدیل آن به ریال است. به دلیل تحریم‌هایی که علیه بانک‌های ایرانی وجود دارد، برای تبدیل درآمد دلاری به ریال ممکن است با چالش‌هایی روبه‌رو شوید. روش‌های مختلفی مانند افتتاح حساب در بانک‌های خارجی یا داشتن کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت برای نقد کردن درآمد دلاری وجود دارند و هر کدام چالش‌هایی را به ‌همراه خواهند داشت.

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تبدیل درآمد دلاری به ارز استفاده از ووچر پرفکت مانی است. پرفکت مانی یک پلتفرم الکترونیکی برای پرداخت آنلاین در اینترنت است. این پلتفرم برای ایرانیان فیلتر نبوده و با ثبت نام در آن و شارژ کردن حساب پرفکت مانی به کمک ووچر، در کسری از ثانیه می‌توان نسبت به واریز و برداشت درآمد دلاری خود اقدام کرد. از این طریق می‌توانید ارزهای دیجیتال را نیز به‌سادگی به دلار و در کوتاه‌ترین زمان به ریال تبدیل کنید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

اکس اونیکس؛ بهترین مرجع برای خرید ووچر پرفکت مانی و نقد کردن درآمد دلاری

در این مقاله به بررسی پاسخ سوال «چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟» پرداختیم. روش‌های بسیار مختلفی برای داشتن درآمد دلاری در ایران وجود دارد؛ ولی مساله‌ای که اهمیت دارد، تبدیل این درآمد دلاری به ریال است. با وجود تحریم‌های فراوان علیه بانک‌های ایرانی و دسترسی نداشتن به روش‌های جابه‌جایی پول بین‌المللی، تنها گزینه بدون دردسر و فوق‌العاده کاربردی برای تبدیل ارز دیجیتال و دلار به ریال، استفاده از ووچر پرفکت مانی است.

ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ با موجودی‌های مختلف محسوب می‌شود که برای پرداخت آنلاین در پلتفرم‌های مختلف کاربرد دارد. علاوه بر انجام خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر، با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید درآمد دلاری و سرمایه ارز دیجیتال خود را بدون دردسر نقد کنید. در اکس اونیکس امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در سریع‌ترین زمان ممکن با کمترین کارمزد و بهترین قیمت برای شما فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه سر بزنید و با کارشناسان اکس اونیکس تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۱۸٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha