۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
نتیجه رسیدگی به درخواست ها ۲ هفته دیگر اعلام می شود
دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با گلستانی ها:

نتیجه رسیدگی به درخواست ها ۲ هفته دیگر اعلام می شود

گرگان- رئیس دیوان عدالت اداری در گلستان درخواست ها و مشکلات مردم را شنید و دستورهای لازم برای بررسی آن را صادر کرد که نتیجه اولیه رسیدگی طی دو هفته به آن ها، اعلام می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، رئیس دیوان عدالت اداری در جریان سفر سه روزه خود به گلستان روز چهارشنبه در دیدار مردمی، درخواست‌های مراجعان را شنید و دستورهای لازم برای بررسی و پیگیری را صادر کرد.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری گفت: تعدادی از متقاضیان درخواست سرعت در رسیدگی‌ داده بودند که بنا بر ضرورت درخواست، دستور رسیدگی خارج از نوبت صادر شد.

وی افزود: برخی از متقاضیان هم درخواست سرعت در اجرای احکام صادر شده در دیوان داشتند که در این بخش هم پیگیری می‌کنیم و اگر احراز شود دستگاهی علیرغم اینکه می توانسته بدون عذر موجه در اجرای حکم استنکاف کرده، قطعاً دیوان از ظرفیت قانونی و حقوقی استفاده می‌کند و برخورد لازم با مدیران مربوطه را انجام می‌دهد.

مظفری ادامه داد: یکی دیگر از درخواست‌های مراجعان رسیدگی دوباره به آرای قطعی شده در دیوان برای بررسی مستندات ارائه شده بود که در این بخش هم اظهارات و مستندات را ملاحظه می‌کنیم و اگر احراز شد که رأی برخلاف قانون صادر شد قطعاً برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض در دیوان ارجاع خواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: نتیجه اولیه رسیدگی به درخواست‌های امروز مراجعان، طی دو هفته، تلفنی به آنان اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: در سفرهای استانی با مدیران دستگاه‌هایی که پُرپرونده هستند نشست‌های تخصصی در سه بخش کار و تأمین اجتماعی، مسائل اقتصادی و شهرسازی و حوزه اداری و استخدامی برگزار می‌کنیم تا دغدغه‌های دیوان به این مدیران منتقل شود و از مدیران بخواهیم بدون ضرورت به طرح دعوا در دیوان، نسبت به پاسخگویی به مردم و درخواست‌های آنان دستور دهند.

مظفری افزود: مطالب، ابهامات و سوالاتی که مدیران دارند هم در جلسه پاسخ داده می‌شود و راهکارهای قانونی مناسب برای تسریع در اجرای احکام ارائه خواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری برای سفر سه روزه و ملاقات با مردم به استان گلستان سفر کرده است.

کد خبر: ۲۱۸٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha