۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
بیش از ۹۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان رفع تصرف شد
رئیس کل دادگستری کردستان؛

بیش از ۹۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان رفع تصرف شد

سنندج – حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در فروردین ماه سال جاری و در راستای صیانت از بیت المال، بیش از ۹۱ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان توسط دستگاه قضایی استان، رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر حفاظت از بیت المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر شورای حفظ حقوق بیت المال و قرارگاه جهادی ذیل آن، در فروردین ماه این اراضی رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضا در راستای حفاطت از حقوق بیت المال، افزود: در فروردین ماه سال جاری و در راستای صیانت از بیت المال، بیش از ۹۱ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کردستان توسط دستگاه قضایی استان، رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: با وصول گزارشات مردمی و حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی، این اراضی رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن اشاره به تشکیل ۱۳۷ مورد پرونده منتهی به صدور حکم برای متصرفان و زمین خواران در محاکم قضایی استان در مدت زمان یادشده، تاکید کرد: دادگستری استان کردستان در راستای حفظ حقوق بیت المال با پدیده زمین خواری در استان با قاطعیت برخورد کرده و در این خصوص لازم است تمامی دستگاه‌های متولی ضمن انجام وظایف قانونی با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

کد خبر: ۲۱۸٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha