۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
 اکانت‌های جعلی به دنبال ایجاد تلاطم در بازار ارز
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

اکانت‌های جعلی به دنبال ایجاد تلاطم در بازار ارز

شریعتی، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: دشمن با اکانت‌های جعلی به دنبال ایجاد تلاطم در بازار ارز است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به نوسان در بازار ارز گفت: بخشی از جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور ما ایجاد تلاطم در بازار ارز از طریق فضای مجازی است.

وی افزود: دشمن از طریق اکانت‌های جعلی به دنبال قیمت‌گذاری کاذب در بازار ارز کشور است و متاسفانه همین قیمت‌گذاری‌های کاذب مبنای خرید ارز در بازارهای فرعی در کشور می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که در بحث ارز در کشور باید انجام شود این است که ارزش گذاری کالاها باید با ریال باشد نه دلار و ارزهای خارجی دیگر.

شریعتی خاطرنشان کرد: متاسفانه اقتصاد کشورمان دلار زده شده و ما باید در مسیر دلارزدایی از اقتصاد کشور اقدام کنیم که این موضوع باید به طور جدی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: امروز وضعیت منابع ارزی ما بهتر از سال‌های قبل است و ما توانستیم فروش نفت را افزایش دهیم و منابع حاصل از فروش نفت نیز به تبع آن افزایش یافته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اقدامات خوبی بود برای تامین ارز از بازارهای رسمی انجام شده، اما باید به گونه‌ای اقدام کنیم که دیگر شاهد خرید و فروش ارز در بازارهای غیررسمی و فرعی در کشور نباشیم.

کد خبر: ۲۱۸٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha