۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
تقدیر رئیس مجلس از دست اندرکاران تدوین طرح مالیات بر سفته بازی
در صحن علنی صورت گرفت؛

تقدیر رئیس مجلس از دست اندرکاران تدوین طرح مالیات بر سفته بازی

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام روند بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیر و تشکر کنم. این یکی از کارهای مهمی بود که در چارچوب یک طرح زمان برد اما کار بسیار دقیق و مهمی انجام شد.

وی افزود: امیدوارم این طرح تاثیرات خود را بگذارد و همین جا باید از کمیته مالیات کمیسیون اقتصادی تقدیر و تشکر کنم به ویژه برادر عزیزمان آقای صفایی که امروز به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند و در جمع ما نیستند و از ایشان به طور ویژه تشکر می کنیم و ان شاء الله همکاران برای شفای عاجل ایشان دعا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مطلع شدیم برادر ارجمندمان آقای سیدمرتضی موسوی نماینده محترم مردم شریف الیگودرز در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی به رحمت ایزدی پیوستند که مصیبت وارده را به خانواده داغدار و مردم الیگودرز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت از درگاه خداوند مسئلت داریم.

کد خبر: ۲۱۸٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha