۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی در استان سمنان توزیع شد
به همت ستاد اجرایی؛

۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی در استان سمنان توزیع شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان از توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان در قالب رزمایش همدلی و احسان خبر داد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در قالب پویش همدلی و رزمایش احسان چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است، تاکید کرد: ارزش ریالی هر بسته ۷۰۰ هزار تومان برآورد می شود.

وی با بیان اینکه این دهمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در استان سمنان است که بخشی از آن به تامین و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اختصاص می یابد، افزود: این بسته های معیشتی در تمام هشت شهرستان استان سمنان و بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی در توزیع این بسته‌ها همراه ما خواهند بود، ابراز کرد: تلاش داریم تا با کمک گروه‌های جهادی، دایره وسیع‌تری از نیازمندان را در این طرح‌ها و رزمایش.ها پوشش دهیم.

احمدی با بیان اینکه مجموع این بسته‌ها ۳۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، بیان کرد: این بسته‌ها شامل روغن، ماکارونی، رب گوجه و ...است که بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۸٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha