۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کشف ۶ تن گوشت و مرغ احتکار شده در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اعلام کرد:

کشف ۶ تن گوشت و مرغ احتکار شده در همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار ۶ تن گوشت و مرغ تنظیم بازار در همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ مرضیه یونسی با اشاره به کشف ۶ تن مرغ تنظیم بازار از سردخانه یک واحد مرغ‌فروشی توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی اظهار کرد: یک واحد صنفی در یکی از شهرک‌های همدان اقدام به احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار کرده بود که با حضور سرزده در محل موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به عدم همکاری متصدی واحد با دستور دادستان قفل مغازه شکسته شد.

وی گفت: با ورود به داخل مقدار دو تن گوشت قرمز منجمد و چهار تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف و پس از بارگیری دستور توزیع آن در شبکه توزیع داده شد و واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در همین راستا در بازرسی از واحدهای تولیدی با مراجعه به کارخانه سوسیس و کالباس مقدار ۸۰۰ کیلوگرم مرغ عرضه خارج از شبکه کشف و پرونده تخلف تشکیل شد.

وی تاکید کرد: برای یک واحد مرغ‌فروشی در شهر بهار نیز به دلیل گرانفروشی مرغ به قیمت ۸۰ هزار تومان به مدت پنج روز نصب پرده شد.

یونسی با بیان اینکه ۲۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته نیز از یک واحد مرغ‌فروشی کشف و معدوم شد از مردم خواست موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha