۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام:

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام، نورالله تیموری بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر ایلام و با هدف افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر اجرای طرح ارتقای و افزایش ظرفیت فاضلاب شهر ایلام آن از سال گذشته آغاز شده و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بخش سیویل با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام و مابقی بخش مکانیکال و الکترومکانیکال در دست اقدام است که با تزریق اعتبارات، این طرح به‌زودی بهره برداری می‌شود.

تیموری با بیان اینکه در ساخت و اجرای فاز دوم این تصفیه‌خانه از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود، افزود: اعتبار این طرح ۴۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی است.

وی فرآیند تصفیه فاضلاب در فاز دوم را تصفیه کامل بیولوژیکی به روش لجن فعال با قابلیت حذف نیتروژن و فسفر عنوان کرد و گفت: کیفیت پساب حاصل از فرآیند در نظر گرفته شده مطابق با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست ایران برای تخلیه به آب های سطحی است.

کد خبر: ۲۱٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha