۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
صحبت از تکمیل پروژه های مسکن مهر سال ۹۰ شرم آور است
مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر پردیس:

صحبت از تکمیل پروژه های مسکن مهر سال ۹۰ شرم آور است

محبت خواه، مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بزرگترین نیاز مردم ساخت مسکن و شرم آور است که امروز از ساخت و تکمیل پروژه هایی صحبت کنیم که مربوط به سال ۱۳۹۰ است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: خلیل محبت خواه در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه دور هم جمع نشدیم برای سپری شدن زمان که دوره خدمتی ما تمام شود گفت: پیمانکار مسکن مهر موظف به انجام کار هست ما نیز به عنوان مدیران این مجموعه و دولت وظیفه داریم با نظارت از آنها کار و فعالیت بخواهیم.

محبت خواه با اشاره به مدیران مجموعه و با تاکید بر اینکه به کسی بدهکار نیستیم و قطعا قاطعیت در وجود شما هست و استفاده خواهیم کرد و بهره آن را مردم خواهند برد ادامه داد: در مجموعه وزارتخانه و استانداری همه با مشکلات مسکن مهر پردیس آشنا هستند بنابراین با غیرت متعصبانه می توانیم کار را پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین نیاز مردم ساخت مسکن است و شرم آور است که امروز از ساخت و تکمیل پروژه های مسکن مهر صحبت کنیم که مربوط به سال ۱۳۹۰ است.

محبت خواه در پایان تاکید کرد: مسائل حاشیه ای اهمیت ندارد فقط انجام کار مهم است، همه باید برای انجام کار و بازشدن گره از مشکلات مردم پای کار بیایند.

صحبت از تکمیل پروژه های مسکن مهر سال ۹۰ شرم آور است

همچنین در این مراسم علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: برای رفع مشکلات مسکن مهر پردیس باید با تلاش مضاعف نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی منسجم در حوزه واحدهای باقی مانده در مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و توجه به موضوعات زیر بنایی و روبنایی، فرصت های سرمایه گذاری، توسعه شهر پردیس به ویژه شهرسازی و ساماندهی اراضی و املاک و تعیین تکلیف مسائل و موضوعات پردیس را با قوت و قدرت دنبال کند.

مسکن مهر شهر پردیس بزرگترین مسکن مهر کشور میباشد که در فازهای مختلف شهر پردیس ساخته شده است و مجری آن شرکت عمران پردیس است.

در سال ۱۳۸۹ با شروع طرح مسکن مهر، عملیات احداث ۱۲۷۹۲ واحد در شهر پردیس آغاز شد و در سال ۱۳۹۲ با اضافه شدن ۶۸۴۲۷ و سپس با اضافه شدن ۳۵۰۲ واحد در سال ۱۳۹۷، این تعداد مجموعا به ۸۴۷۲۱ واحد مسکن مهر در این شهر رسید و همین موضوع باعث گسترش شهر پردیس شد و موجب افزایش افق جمعیتی این شهر (با مسکن مهر و بدون مسکن مهر) به حدود ۵۰۰ هزار نفر برسد.

طبق آمار از ۸۴ هزار و ۷۲۱ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس حدود ۳۰ هزار واحد نیمه‌تمام هستند که از این تعداد حدود ۲۲ هزار واحد پیشرفت بالای ۸۰ درصد دارند و حدود ۴۵۰۰ واحد پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی دارند. بیش از ۳ هزار واحد نیز پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد دارند.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      مترو پردیس چی شد؟
    • محمدی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      با سلام ببینیم ما منتظران مسکن مهر همت مردانه شما را . کار آن کرد که تمام کرد و...
    • اذر NL ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      از سال ۸۷ پول ریختم مسکن مهر هشتگرد هنوز ندادن خجالت هم خوب چیزیه تا تونستن تعاونی و عمران دزدی کردن از این پروژه الان افتادن تو جون هم از همدیگه شکایت کردم ملت بعد بخت ۱۷ ساله هنوز خونی ندادن بهش