۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
پسماند گنجی که باید از آن استفاده اقتصادی شود
معاون اجرایی رئیس جمهور:

پسماند گنجی که باید از آن استفاده اقتصادی شود

یاسوج- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز پسماند دور ریز نیست و گنجی است که باید از آن استفاده شود و موضوع پسماند هم اکنون به یک مسئله اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از رودخانه بشار یاسوج گفت: در کشورهای مختلف دنیا و در برخی از استانهای کشور به مدل اقتصادی بهره برداری از پسماندها رسیده اند.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی سایت‌های دفن زباله در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، مدیران استانی باید یک مشاور استخدام و طرح مطالعاتی ارائه دهند تا ساماندهی انجام شود، گفت: در ساماندهی سایت‌های دفن زباله در صورتی که طرح جامعی ارائه شود و اولویت مدیران استانی باشد، دولت نیز برای ساماندهی این سایت‌ها پای کار می‌آید و کمک خواهد کرد.

منصوری افزود: طرح ساماندهی در حوزه پسماند در اغلب استان‌های کشور اجرا شده و دولت برای کمک به ساماندهی این سایت‌ها، در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه از جزئیات معضلات ۶۲ سایت دفن زباله در استان مطلع نیستیم و ساماندهی این سایت‌ها نیازمند یک طرح جامع است، گفت: در برخی استان‌ها همچون گیلان، بحران‌های جدی تری در خصوص دفن زباله وجود داشت که با کمک دولت این بحران‌ها حل و فصل شده است.

کد خبر: ۲۱۸٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha