۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
رشد ۷۰ درصدی درآمد اخابر در یک ماهه
رشد بازدهی اپراتورهای تلفن در بورس

رشد ۷۰ درصدی درآمد اخابر در یک ماهه

شرکت مخابرات ایران طی عملکرد یک ماهه اخیر ۸۹۹ میلیارد تومان  فروش داشته  که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مخابرات ایران با نماد اخابر طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین معادل ۸۹۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.
اخابر با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد یک ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۸۹۹ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بالایی ثبت کرده داشته است.
شرکت مخابرات ایران پاییز سال گذشته هزینه حفظ و نگهداری خطوط را به قبض های تلفن اضافه کرد و به دلیل اینکه عدم استفاده از تلفن هم برای مخابرات درآمد داشت منجر به رشد سودآوری این شرکت شده است.
علاوه براین افزایش تعرفه اینترنت در یکسال گذشته باعث شده که درآمد حاصل از وای فای و...برای مخابرات افزایش پیدا کند، از این رو پیش بینی می شود سود شناسایی شده در صورت های مالی سال ۱۴۰۲ خیلی بیشتر از سال گذشته باشد.
در حال حاضر این نماد با توجه به عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت موضوع ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به منظور بررسی علت عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت تعلیق شده است.

کد خبر: ۲۱۸٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha