۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
نگرانی صنایع گلستان از قطعی برق در فصل گرما | مدیران چاره ای بیاندیشند
مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش مطرح کرد؛

نگرانی صنایع گلستان از قطعی برق در فصل گرما | مدیران چاره ای بیاندیشند

گرگان- فردوسی، مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش گفت: بخش خصوصی با آغاز فصل گرما نگران خاموشی صنایع است انتظار داریم امسال تدبیری اتخاذ شود تا صنایع کمتر آسیب ببینند.

ابوذر فردوسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمبود برق یکی از دغدغه های جدی صنایع گلستان است، اظهار کرد: بخش خصوصی با نزدیک شدن به فصل گرما نگران خاموشی صنایع است.

مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش افزود: انتظار نداریم تا در یک دوره کوتاه دولت برق تولید کند اما نقد ما به نحوه تخصیص برق به صنایع در مقایسه با اصناف و مشترکان خانگی است.

وی ادامه داد: سال گذشته برق صنایع درحالی قطع شد که دولت اولویت را رفاه مشترکان خانگی می دانست با اینحال اصناف خاموشی نداشتند درحالیکه تعداد نیروی کار مستقر در واحد تولیدی با یک مجتمع تجاری قابل مقایسه نیست.

فردوسی با تاکید بر اینکه خاموشی صنایع آسیب جدی به اقتصاد استان وارد می کند، گفت: در تمام دنیا در صورت کمبود برق، صنایع اولویت برای استفاده از این انرژی را دارند چراکه اقتصاد و اشتغال استان متاثر از این بخش است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مقام رهبری امسال را به مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرده، اگر امسال قطعی برق صنایع مدیریت نشود به گونه نافرمانی از شعار سال محسوب می شود چراکه نباید عملکرد مدیران با شعار سال مغایرت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش بازرسی های مکرر دستگاه های مختلف از واحدهای تولیدی را منجر به اختلال در روند کار صنایع دانست و افزود: بازدید دستگاه های مختلف به جهت بررسی، تمام تمرکز و وقت واحدهای تولیدی را می گیرد بنابراین باید ترتیبی اتخاذ شود تا این فرایند تسهیل شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha