۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
هیئت تجاری زنجان به کشور هند اعزام می‌شوند
رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

هیئت تجاری زنجان به کشور هند اعزام می‌شوند

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان گفت: هیئت تجاری از استان با همکاری اتاق مشترک ایران و هند به کشور هند اعزام می‌شوند.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: در سال‌جاری نیز برگزاری جلسات با مسئولان استان همچنین مسئولان کشوری در راستای رفع مشکلات و پیگیری دغدغه ها و موضوعات صادرکنندگان و مسائل صادراتی ادامه خواهد داشت.

وی ابراز کرد: برنامه اعزام هیاتی تجاری با محوریت اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان و همکاری اتاق مشترک با هدف افزایش صادرات و آشنایی هرچه بیشتر صادرکنندگان با بازار کشورهای مختلف به بازارهای هدف امسال انجام خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان ،از برنامه ریزی برای اعزام هیات تجاری از این استان با همکاری اتاق مشترک ایران و هند به کشور هند خبر داد و گفت: این سفر در راستای شناسایی ظرفیت بازار کشور هدف برای صادرات کالاست.

وی از برنامه‌ریزی برگزاری تور صنعتی با حضور خبرنگاران در رابطه با معرفی ظرفیت های صادراتی از جمله مرکز نوآوری صادرات و توسعه و زیرساخت های آن خبر داد و گفت: در همین راستا از تجار سراسر کشور نیز دعوت خواهد شد تا در رابطه با ایده های نو صادراتی مشارکت داشته باشند.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان بیان داشت: تعامل و همکاری با بخش دولتی استان به ویژه مدیران حوزه اقتصاد نیز از جمله برنامه‌های اتحادیه صادر کنندگان در سال جاری در راستای حل مشکلات و دغدغه ها و پیگیری های لازم در خصوص صادرات و صادر کنندگان خواهد بود.

رنگ رونا گفت: برخی از بخش ها همچون گردشگری که کمتر به آن توجه شده نیز می تواند ارزآوری خوبی داشته باشد و به نوعی صادرات است.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha