۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
رشد بازدهی آبادا در سال ۱۴۰۲
به دلیل فروش بیشتر و نصب تجهیزات بیشتر

رشد بازدهی آبادا در سال ۱۴۰۲

شرکت تولید نیروی برق آبادان طی عملکرد 1 ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ معادل ۲۶  میلیارد تومان فروش داشته و با توجه به تجهیزات جدید نصب راندمان تولید شرکت امسال افزایش یافته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا طی عملکرد 1 ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ معادل ۲۶ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره 1 ماهه مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.

آبادا با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد 1 ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۶ میلیون ریال درآمد فروش داشته و با توجه به اینکه این شرکت تجهیزات جدیدی برای تولید برق نصب کرده روند تولید برق شرکت افزایش خواهد داشت و احتمالا در پیک مصرف این رشد تولید نمایان می سود، زیرا در مقطع کنونی نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد رشد تولید داشته است.
پیش از این وزیر نیرو هم از مجوز دولت برای پرداخت مطالبات نیروهای کشور خبر داده که بر مبنای آن شرکت‌های نیروگاهی می توانند گردش سرمایه خود را افزایش دهد. از طرف دیگر پیش بینی دولت برای کاهش قطعی برق در تابستان از طریق فازهای توسعه ی نیروگاه ها محقق می شود، از این رو می توان پیش بینی کرد که نیروگاه ها امسال ابا رشد بازدهی همراه خواهند شد.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha