۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
اشتغالزایی برای ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در خوزستان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان:

اشتغالزایی برای ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در خوزستان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

اهواز- حجازی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان گفت: در تعهدات دور اول سفر باید ۱۵ هزار شغل فراهم می‌کردیم که برای ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید جعفر حجازی شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان با حضور رئیس جمهور در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به سه پروژه بزرگ فولاد از جمله جهان آرا ورود کرده است؛ کارخانه قند شهدای دزفول با بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی از دیگر اقدامات این ستاد به شمار می‌رود.

وی افزود: چهار پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی در خوزستان در دست اقدام است که سرمایه گذاری یکی از آنها به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است؛ همچنین سه مورد دیگر تا چند سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام عمده فعالیت‌هایش اشتغال محور است؛ بنیاد برکت، احسان و دیگر ستادهای زیرمجموعه کار می‌کنند.

حجازی توضیح داد: ستاد اجرایی فرمان امام در پنج پروژه با ۲۶۹ همت سرمایه گذاری مشارکت چشمگیری دارد و جمع اشتغال این چند پروژه ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی در خوزستان فراهم کردیم؛ در تعهدات دور اول سفر باید ۱۵ هزار شغل فراهم می‌کردیم که برای ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha