۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
فاز نخست کارخانه سیمان دهلران بهره‌برداری می‌رسد
تا پایان سالجاری؛

فاز نخست کارخانه سیمان دهلران بهره‌برداری می‌رسد

ایلام- رحیمی، رئیس سازمان صمت ایلام گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فاز نخست کارخانه سیمان دهلران تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا محمدرحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم افزایی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه موجب تسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران می شود.

وی بیان داشت: جلسات متعددی برای پیشرفت این پروژه برگزار شده است و پیش بینی می شود فاز اول کارخانه سیمان دهلران تا پایان سال به بهره ‌برداری برسد.

رئیس سازمان صمت ایلام با اشاره به اینکه تاکنون برای کارخانه سیمان دهلران ۳۰ میلیون یورو و ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: سال جاری نیز یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

رحیمی گفت: با بهره برداری از این پروژه علاوه بر تامین سیمان مورد نیاز استان و بحث صادرات و رونق اقتصادی و اشتغال منطقه موثر است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال نیاز است و در صورت بهره برداری ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم خواهد داشت.

رئیس سازمان صمت ایلام تاکید کرد: با راه اندازی این کارخانه اشتغالزایی قابل توجه ای را شاهد خواهیم بود و ارزآوری برای کشور را در پی خواهد داشت.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha