۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
 حبابی شدن قیمت شن و ماسه در مازندران

حبابی شدن قیمت شن و ماسه در مازندران

ساری - حبابی و چندنرخی شدن قیمتی شن و ماسه بازار ساخت و ساز و کامیون داران را در مازندران کساد کرده است اما مسئولان مازندران معتقدند، بزودی این نرخ واقعی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، افزایش دو برابری قیمت شن و ماسه نسبت به روزهای قبل از کرونا یک ماهی است که بخش های مختلف از جمله مسکن را درگیر خود کرده است و سبب رکود بازار این بخش و صنف کامیون داران حمل شن و ماسه شده است.

به گفته کامیون داران و متقاضیان ساخت مسکن، قیمت مسکن در ماه گذشته با رشد دو برابری به حدود ۶۹ هزار تومان رسیده است و معدن داران نیز افزایش هزینه ها و استهلاک دستگاه ها را دلیل افزایش نرخ ها مطرح می کنند.

صنعت و معدن مازندران با تاکید براینکه افزایش نرخ شن و ماسه خلاف است و با واحدهای متخلف برخورد می شود در جدیدترین اقدام برنامه ریزی برای دونرخی شدن شن و ماسه را از برنامه ها برای ثبات قیمت اعلام می کند.

حسینقلی قوانو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اظهار اینکه افزایش نرخ شن و ماسه در استان پیگیری و رصد می شود، در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت:نرخ اعلام شده انجمن شن و ماسه بدون نظر این سازمان بوده است و نسبت به رد و تکذیب آن اقدام شده است.

وی گفت: با هماهنگی بخش های مختلف و ستاد تنظیم بازار، نرخ شن و ماسه تعیین می شود.

درحالی نرخ شن و ماسه به ۶۹ هزار تومان در مناطق غربی استان رسیده است که نرخ آن در قبل از عید ۳۷ هزار تومان بوده است.

سالانه ۲۰ میلیون مترمکعب شن و ماسه در مازندران نیاز است.

کد خبر: ۲۱٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha