۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
برقراری ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان با سازمان بازرسی
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی اعلام کرد

برقراری ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان با سازمان بازرسی

سازمان بازرسی با ایجاد سازوکاری در درگاه رسیدگی به شکایات و گزارش‌های فساد زیرساختی را از ابتدای سال ۱۴۰۲ فراهم کرد تا بر اساس آن به درخواست‌ها و شکایات حوزه تولید با قید فوریت رسیدگی شود.

به گزارش بازار، مهدی هدایت فر پیرامون رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مرتبط با تولید از طریق درگاه ۱۳۶.ir این سازمان، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و بنا به دستور ریاست قوه قضاییه در این زمینه، سازمان بازرسی کل کشور با ایجاد سازوکاری در درگاه رسیدگی به شکایات و گزارش‌های فساد زیرساختی را از ابتدای سال ۱۴۰۲ فراهم کرد تا بر اساس آن به درخواست‌ها و شکایات حوزه تولید با قید فوریت رسیدگی شود.

وی افزود: این درگاه بخش پذیرش، پالایش و ارجاع به دفتر حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری سازمان بازرسی و ۳۱ نماینده این دفتر در کلیه استان‌های کشور دارد و در نهایت منجر به رفع مشکل تولیدکننده، پاسخگویی منطبق با قوانین به متقاضی و یا تشکیل پرونده بازرسی در صورت عدم اجرای تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی با اشاره به آماری در این زمینه تصریح کرد: بیش از ۳۲۰ درخواست مرتبط با حمایت از تولید در فروردین ۱۴۰۲ به این درگاه واصل شده که ۲۲۱ مورد آن وارد چرخه رسیدگی سازمان بازرسی شده است و در رابطه با ۹۹ مورد اتمام فرآیند رسیدگی و ارائه پاسخ نهایی به متقاضی صورت گرفته است.

هدایت فر فلسفه ایجاد این زیرساخت را در دسترس بودن سازمان بازرسی برای تمام تولیدکننده‌ها عنوان کرد تا بتوانند مستقیم و بدون واسطه درخواست‌های خود را با این نهاد نظارتی درمیان بگذارند.

وی از راه اندازی ربات هوشمند هاتف به منظور رسیدگی بدون اتلاف وقت به پرونده‌های بازرسی خبر داد و اظهار کرد: ربات هاتف جهت پاسخگویی به تلفن‌های ۱۳۶ مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش گفتار در سازمان بازرسی ایجاد شده و این ربات پیگیر مراحل رسیدگی پرونده‌های بازرسی جهت جلوگیری از رسوب کارها و اتلاف وقت است.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha