۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد

برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی از برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان استان تهران خبر داد.

به گزارش بازار، حامد ویس کرمی با اعلام این خبر گفت:در این جشنواره ۱۸۰۰ طرح از جامعه کارگری و کار فرمایی در حوزه‌های مختلف صنعتی بررسی شد و در نهایت ۴۰ کارگر و ۸ واحد تولیدی پس از جلسات داوری و کارشناسی و بازدیدهای میدانی از سوی داوران به عنوان برترین‌های جشنواره امتنان سال ۱۴۰۲ برگزیده و معرفی شدند.

به گفته مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران خلاقیت و نوآوری در خطوط تولید، اصلاح ساختار اقتصادی، اصلاح ساختار خطوط تولید و ارتقاء سطح بهره وری در واحد تولیدی و نیز ارز آوری و توسعه صادرات واحد تولیدی، از جمله ویژگی‌های برجسته مورد توجه داوران جشنواره در انتخاب طرح‌های برتر در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات وکشاورزی بود.

ویس کرمی در ادامه در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: اگر بخواهیم مساله فرهنگ کار را ترویج دهیم نیاز به الگو سازی داریم و کارگران موفق به عنوان منابع انسانی پر تلاش جامعه کار و تولید می‌توانند ستون فقرات تولید کشور باشند.

وی افزود: این امتنان از کارگران موفق باعث ایجاد انگیزه برای سایربخش‌های کارگری خواهد بود که نقش مهمی در رشد تولید کشور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش مراحل مختلف سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان تهران از جمله برگزاری جلسات داوری و کارشناسی و بازدیدهای میدانی از سوی داوران از پاییز ۱۴۰۱ آغاز شده بود روز گذشته با معرفی ۴۰ کارگر و ۸ واحد تولیدی نمونه برگزار شد.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha