۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تاثیر مثبت معرفی جاذبه های ارس در جذب گردشگر| ورود گردشگران بیشتر با افزایش امکانات تفریحی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد؛

تاثیر مثبت معرفی جاذبه های ارس در جذب گردشگر| ورود گردشگران بیشتر با افزایش امکانات تفریحی

جلفا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تاثیر مثبت معرفی جاذبه های ارس در جذب گردشگر خبر داد و گفت: ورود گردشگران بیشتر با افزایش امکانات تفریحی ممکن می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مجید کیانی در دیدار با انجمن هتل‌داران با اشاره به نقش حمایتی سازمان منطقه آزاد ارس از هتل‌داران محدوده اظهار داشت: ارائه راهکارهای مناسب جهت افزایش درآمد هتل‌های محدوده چرخه اقتصادی منطقه را بهبود می‌بخشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس متذکر شد: باید به دنبال جذب گردشگر در تمامی فصول سال باشیم و برای تحقق این امر، اقداماتی توسط مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل با انتشار محتواهای مناسب از ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد ارس در رسانه‌های سایر استان‌های کشور صورت پذیرفت که موثر نیز واقع شده است.

وی با اشاره به آمادگی سازمان جهت همکاری و همراهی سرمایه‌گذاران جهت اجرای طرح‌های جدید تفریحی و گردشگری گفت: جذب گردشگر در تمامی فصول سال نقش بسزایی در افزایش درآمد هتل‌های منطقه دارد که جهت تحقق این امر اخیرا تفاهم نامه احداث جزیره گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی منعقد گردیده و از اجرا و احداث سایر طرح‌های تفریحی و گردشگری نیز استقبال می‌کنیم.

افزایش قیمت هتل‌های محدوده متناسب با تورم به‌علت بالابودن هزینه‌های نگهداری و مصرفی در هتل‌ها، برخورداری هتل‌داران از سهمیه مصرف در منطقه، افزایش امکانات تفریحی و گردشگری از جمله پارک آبی، مرکز تفریحی سرپوشیده، شهربازی، توافق با پردیس‌های بین المللی تبریز و تهران جهت اقامت دانشجویان در هتل‌های محدوده و برگزاری اردوهای متنوع دانش‌آموزی از دیگر مباحث‌های مطرح شده در این دیدار بود.‌

کد خبر: ۲۱۷٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha