۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
ماجرای کشتار دام مردار در ساری چه بود؟/ دامپزشکی: با متخلف برخورد شد

ماجرای کشتار دام مردار در ساری چه بود؟/ دامپزشکی: با متخلف برخورد شد

ساری - انتشار کلیپی در فضای مجازی درباره کشتار تعدادی دام تلف شده و مردار در یکی از کشتارگاه های ساری واکنش متولیان امر را درپی داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد در یک کشتارگاه مرکز استان، اقدام به کشتارگاه چند راس دام تلف شده در جریان انتقال می شود.

این کلیپ موجب واکنش های متعدد کاربران شده و در نهایت پای ورود دامپزشکی و نهادهای نظارتی را برای بررسی این مسئله باز کرده است.

سید حسین رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار درباره پیگیری موضوع این کلیپ با رد اتفاق رخ داده در کلیپ منتشر شده، اظهار داشت: این دام ها که دارای گواهی بهداشتی بوده از سبزوار به مرکز استان منتقل شدند اما به دلیل تراکم بالای آن در داخل خودرو دچار آسیب شدند.

وی شمار دام های تلف شده را پنج راس اعلام کرد و گفت: این دام های تلف شده از چرخه کشتار حذف شدند اما فقط یک راس که از ناحیه کتف دچار آسیب شده بود پس از حذف قسمت آسیب دیده و کشتار به چرخه مصرف وارد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نظارت های بهداشتی در کشتارگاه های استان برای ذبح دام ها انجام می شود، ادامه داد: به هیچ وجه اجازه کشتار دام های مریض و مردار در کشتارگاه ها داده نمی شود زیرا سلامت مردم خط قرمز ما محسوب می شود.

رضوانی همچنین از برخورد با فرد خاطی و معرفی وی به مراجع قضایی خبر داد.

کد خبر: ۲۱٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha