۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
مجلس آماده کمک به بازار سرمایه و راه‌اندازی صندوق‌های پروژه
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

مجلس آماده کمک به بازار سرمایه و راه‌اندازی صندوق‌های پروژه

شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم باید به جای دلالی، واسطه گری به سمت و سوی بازار سرمایه تشویق شده و با سرمایه‌گذاری‌های خود، به ایجاد اشتغال و افزایش تولید و رونق اقتصادی کمک کنند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با تاکید به اینکه طی سال‌های اخیر، نمایندگان مجلس همواره سعی داشته اند تا بیشترین حمایت از بازار سرمایه کشور به منظور رونق بخشی به تولید کشور را داشته باشند گفت: به طور مشخص، راه اندازی صندوق پروژه هم یکی از راه‌های جذب سرمایه‌گذاری در کشور است.

به گفته این نماینده مجلس؛ در راستای عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید در کشور، بهتر است مسیر برای جذب سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و تشویق مردم برای سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه ها به بخش تولید و همچنین اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور هموارتر شود.

شهبازی عنوان کرد: نمایندگان مجلس همواره دولت را تشویق می‌کنند تا ضمن حمایت از بازار سرمایه، مسیر را برای اجرای طرح‌های مربوط به جهش تولید و تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها هموارتر کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه اظهار کرد: مردم باید به جای دلالی، واسطه گری به سمت و سوی بازار سرمایه تشویق شده و با سرمایه‌گذاری‌های خود، به ایجاد اشتغال و افزایش تولید و رونق اقتصادی کمک کنند.

وی با اعلام آمادگی مجلس برای هرگونه حمایت از بازار سرمایه افزود: مجلس همواره برای کمک به بازار و راه اندازی صندوق‌های پروژه آماده بوده و از آن حمایت خواهد کرد.

کد خبر: ۲۱۷٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha