۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کاهش بروکراسی ادارای به عنوان اصلی‌ترین مشکل فعالان اقتصادی اصفهان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خبر داد:

کاهش بروکراسی ادارای به عنوان اصلی‌ترین مشکل فعالان اقتصادی اصفهان

اصفهان - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به موج درخواست هایی که از طرف کارآفرینان و فعالان اقتصادی وجود دارد، کاهش بروکراسی ادارای به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات فعالان اقنصادی استان مورد توجه قرار گرفته است.

ایوب درویشی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از برنامه ها و نگاه اصلی استانداری اصفهان  کاهش بروکراسی در استان اصفهان است و تمامی هم و غم استاندار اصفهان بر همین اساس بنا گذاشته شده است .

وی با اعلام اینکه در این راستا سعی کرده ایم مقررات را کم کنیم و با وجود موج درخواست هایی که از طرف کارآفرینان و فعالان اقتصادی وجود دارد، به این سمت حرکت می کنیم، گفت: باید به دنبال راهکارهای باشیم که فاصله بین بخش خصوصی و دولت کاهش یابد.

درویشی افزود: ما باید نگاهی توسعه گرا را در مجموعه داشته باشیم و با توجه به چشم انداز توسعه در استان حرکت کنیم، به این خاطر که حوزه ای که در آن فعالیت می کنیم  در هر حال حوزه فعال و چابکی است .

جهت گیری سمت و سوی فعالیت های اقتصادی استان به سمت کریدور علم و فناوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ در استانداری و با هدایت استاندار محترم اصفهان مقرر شد که چشم انداز استان در حوزه علم و فناوری تدوین شود گفت: واقعیت این است که ظرفیت توسعه صنعتی و سنتی در استان پر شده و اگر بخواهیم همگام با توسعه دنیا پیش برویم، سمت و سوی فعالیت هایمان باید بر اساس کریدور علم و فناوری باشد.

وی اضافه کرد: اکنون همگام با همین موضوع حرکت می کنیم و تلاش ما در راستای رونق کسب و کارها و اقتصاد دیجیتال تعریف شده است .

رفع موانع اشتغال و حمایت از کارآفرینی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه رفع موانع اشتغال و حمایت از کارآفرینی از سیاست های عمده استانداری است، اظهار داشت: رفع موانع اشتغال از جمله مسائلی است که همواره در استانداری اصفهان به آن پرداخته شده است .

وی تصریح کرد: گام عملیاتی برای سازمانی به نام علم و فناوری که تا پیش از این در حالت ساختار سازی بود برداشته شده که محور آن بر بستر ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و مجموعه استارتاپ ها بنیان گذاشته شده است .

کد خبر: ۲۱٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha