۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
پیش بینی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه تاکستان- رزن
رئیس راه و شهرسازی رزن اعلام کرد

پیش بینی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه تاکستان- رزن

همدان - رئیس راه و شهرسازی شهرستان رزن با اشاره به تداوم اجرای پروژه کنارگذر رزن ، گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح احداث بزرگراه تاکستان- رزن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی عصر یکشنبه در بازدید مسئولان شهرستان رزن از عملیات اجرایی پروژه تعریض پل بزرگ ورودی ورقستان گفت: قطعه یک رزن – ورقستان – سه راهی وفس به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۷ شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار است.

محمدی با بیان اینکه حدود ۱.۲ کیلومتر این قطعه آماده آسفالت است، در خصوص قطعه دوم کنارگذر رزن گفت: قطعه دو این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر بخشی از طرح احداث بزرگراه تاکستان – رزن است که از سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رزن گفت: هم اکنون ۳ کیلومتر از قطعه ۲ با پیشرفت فیزیکی ۴۱ درصد در مرحله اتمام بیس بوده و قیرپاشی و آسفالت باند برگشت از کیلومتر ۲+ ۴۰۰ تا کیلومتر ۳+ ۴۰۰ به تازگی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: برای پروژه کنارگذر رزن و طرح احداث بزرگراه تاکستان- رزن) اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ تخصیص یافته است.

محمدی ضمن پر اهمیت دانستن پروژه، پیگیری در تکمیل پل ورودی ورقستان برای عملیات اجرا و تکمیل زیرسازی، بیس و آسفالت مسیر رزن- ورقستان تا سه راهی وفس را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر: ۲۱٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha