۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در شاهرود و میامی آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در شاهرود و میامی آغاز شد

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ساخت یک هزار و ۳۴۱ واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های شاهرود و میامی آغاز شده است.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۲۰ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان های شاهرود و میامی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، تاکید کرد: از این تعداد شش هزار نفر حائز شرایط فعال هستند و یک هزار و ۹۳۷ نفر نیز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند

وی با بیان اینکه تقریباً همین مقدار پروژه مسکن ملی نیز در شرق استان سمنان تعریف شده است، افزود: ساخت یک هزار و ۳۴۱ واحد مسکونی آغاز شده و اخیراً نیز با ورود قرارگاه امام حسن(ع) یک هزار و ۱۷۲ واحد در شهر شاهرود نیز آماده ساخت شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه عملیات اجرایی مسکن کسانی که واریز وجه اولیه را داشته اند، آغاز شده است، گفت: در شهرهای میامی، بیارجمند و کلاته خیج زمین ها برای ساخت ویلایی با توجه به اینکه زمین موجود بود، واگذار شده است.

عمیدی با بیان اینکه تعداد کسانی که بر اساس قانون جوانی و جمعیت قرار است خانه دار شوند نیز در شهرستان های شاهرود و میامی احصا شده است، گفت: کسانی که در سامانه حمایت مسکن ثبت نام کرده اند در شرق استان سمنان ۲۵۷ نفر هستند که در شهر شاهرود ۲۳۱ نفر، میامی ۱۲ نفر، بسطام شش نفر و ... زمین خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آئین نامه اجرایی اعطای زمین برای قانون جمعیت اسفند ماه ۱۴۰۱ ابلاغ شدبیان کرد: در نتیجه این ابلاغیه، زمین مورد نظر برای خانواده های ثبت نام شده در بحث قانون جمعیت و جوانی تامین شده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha