۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی با همکاری دستگاه‌های ذیربط
معاون وزیر صمت اعلام کرد

رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی با همکاری دستگاه‌های ذیربط

معاون وزیر صمت گفت: یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی، مسائل زیرساختی آن است که با تعامل و همکاری دستگاه‌ها و مسئولان تلاش خواهد شد تا این مشکلات مرتفع شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان صبح امروز در نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی، گفت: یکی از اهداف مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد توسعه ۶ هزار هکتاری اراضی شهرک‌های صنعتی در کشور هستیم.

وی افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی با هدف تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران و اجرای زیرساخت‌ها انجام می‌شود تا به رشد تولید و افزایش اشتغال کشور کمک شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از لزوم تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ ۹۰۰ هکتار اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از رانت و سفته بازی، قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی فسخ و در اختیار سرمایه گذاران جدید گذاشته می‌شود.

کد خبر: ۲۱۷٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha