۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
اجرای ۲ پروژه مادر صنعت گردشگری باسرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیاردی در نوشهر
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران مطرح کرد؛

اجرای ۲ پروژه مادر صنعت گردشگری باسرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیاردی در نوشهر

نوشهر- برزگر، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از اجرای دو پروژه بزرگ و مادر صنعت گردشگری با سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریال در نوشهر خبر داد.

صادق برزگر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که مازندران از استان‌های با ظرفیت بالای گردشگری است، افزود: در تلاش هستیم تا بسترهای لازم را برای امنیت و ورود سرمایه گذاران فراهم کنیم.

برزگر با بیان اینکه تلاش داریم تا فرایند بروکراسی و صدور مجوز در حوزه گردشگری را به حداقل زمان برسانیم، ادامه داد: توانستیم فرآیند زمان صدور موافقتنامه‌های اولیه را از چهار ماه به سه هفته کاهش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اجرای پروژه های مختلف سرمایه گذاری در مازندران افزود: در حال حاضر پروژه هتل آراز در شهرستان نوشهر با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در دست اقدام بوده و پیشرفت فیزیکی این طرح ۸۰ درصد است.

وی با اشاره به رفع موانع فراری اجرای این پروژه یادآور شد: همچنین پروژه مارینای نوشهر نیز با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی به عنوان پروژه مادر در دست اجرا است.

برزگر با بیان اینکه از سرمایه گذاران و علاقمندان به سرمایه گذاری در شهرستان های گردشگری و دیگر مناطق استان حمایت می‌کنیم، افزود: بستر برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان فراهم بوده و میراث فرهنگی و دستگاه های مرتبط در زمینه صدور مجوز همکاری خواهند داشت.

برزگر با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر جذب سرمایه گذاران در استان یادآور شد: در حال حاضر شرایط برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم است و مشوق‌های حمایتی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری داده می شود.

وی یادآور شد: برخی پروژه ها برای سرمایه گذاری نیازمند مساعدت و تسهیلات مالی است و با وزارت میراث فرهنگی برای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش هماهنگی و رایزنی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه بروکراسی اداری از جمله مواردی فرار سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود، یادآور شد: برخی سازمان ها باید جواب استعلام طرح ها را بدهند و تلاش بر این است تا مراحل اداری برای صدور مجوز در کمترین زمان صورت گیرد.

کد خبر: ۲۱۷٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سجاد بیژنی کشکک IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      شما زحمت بکشید اون پروژه جزیره ارکیده رو ک بودجه در اختیار نبوده را تکمیل کنید بعدش به این پروژه هم میرسیم،مرسی