۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به آب‌های سطحی و زیرزمینی در همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به آب‌های سطحی و زیرزمینی در همدان

همدان- فرماندار همدان بابیان اینکه برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به آب‌های سطحی و زیرزمینی تشدید می‌شود، گفت: تامین آب شرب مردم اولویت است.

به گزارش بازار؛ مسلم مخفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد، با هماهنگی‌های صورت گرفته و تاکید استاندار برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به آب‌های سطحی و زیرزمینی تشدید می‌شود.

وی افزود: متاسفانه در ساماندهی و حفاظت از آب‌های سطحی منتهی به سد اکباتان و دیگر رودخانه‌های شهر همدان طی سال‌های گذشته آنگونه که باید برنامه‌ریزی و مدیریت نشده است.

فرماندار همدان اضافه کرد: برخی افراد با سودجویی و بی‌توجهی به کمبود منابع آب و شرایط خاصی که با آن مواجهیم به صورت غیر منطقی و غیر اصولی از این آبها برای پر کردن استخر و آبیاری باغ‌ها که بیشتر به صورت غیرقانونی نیز ایجاد شده استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب طی سال گذشته یادآور شد: به همت دولت در راستای تامین آب شرب همدان اقدامات بسیار خوبی انجام شد اما این دلیل نمی‌شود که در زمینه حفاظت از منابع آب زیرزمینی، سطحی و رودخانه‌های منتهی به شهر غفلت کنیم.

مخفی تصریح کرد: در هر شرایطی وظیفه داریم از منابع آب به عنوان انفال بهترین بهره‌برداری و استفاده را داشته باشیم و قطعاً اولویت اول تامین آب شرب مردم است.

وی به هماهنگی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های ذیربط از جمله فرمانداری امور آب، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های انتظامی و قضایی در قالب شورای تامین برای هم‌افزایی و برخورد قانونی در این راستا اشاره کرد و افزود: در این خصوص با متخلفان مماشات نخواهیم داشت و اجازه سودجویی به برخی از افراد را نباید داد و در صورت نیاز برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۱۷٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha